پنج شنبه, 10 تیر 1400 08:16

تاثیر نوع شیشه بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

ما قصد داریم در این جا عوامل موثر و همچنین تاثیر نوع شیشه بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را برای شما بیان کنیم در واقع درب ها یکی از ابزار های مکانیکی با سخت افزار های فیزیکی ، اجزای سازنده ، افزونه های متصل متفاوت ، ابعاد ، کیفیت ، کاربرد گوناگون می باشند که هر یک از این مولفه ها قادر هستند که تاثیر نوع شیشه بر روی قیمت نهایی درب برقی تاثیر بگذارند . توجه داشته باشید که در صورتی که یک درب را به صورت سفارشی و اختصاصی با متریال و اندازه های متفاوت در نظر بگیرید باید به شما بگویم که برای چنین موقعیتی نمی توان یک قیمت معین برای درب پیدا کرد ؛ زیرا معمولاً به صورت از پیش ساخته شده و یا سری سازی تولید نمی شود . به طور کلی قطعات مکانیکی و الکترونیکی برخی از محصولات جزء مهم ترین عوامل موثر بر قیمت درب های اتوماتیک و برقی به شمار می آیند . از دیگر عوامل موثر بر هزینه درب ها می توان به قفل برقی ، مرکز کنترل ، چشمی درب ، باتری ، استابلایزر و ... اشاره نمود .


ابعاد درب بر قیمت درب شیشه ای برقی تاثیر دارد

بیشتر بخوانید :

چنانچه تمایل دارید درباره قیمت درب اتوماتیک و نحوه محاسبه آن بیشتر بدانید وارد شوید :

شیشه درب اتوماتیک شیشه ایتاثیر نوع شیشه بر قیمت درب برقی شیشه ای

به طور کلی تفاوتی نیست درباره قیمت درب برقی صحبت کنیم یا درب اتوماتیک پارکینگ و یا وزن و ابعاد و اندازه درب اتوماتیک و به عنوان مثال در ساخت و ساز از تیغه های فولادی ، تیغه های رول گیتر ، تیغه های آلومینیومی ، تیغه های فوم دار ، تیغه های پلی کربنات و تیغه های گالوانیزه و غیره استفاده شده باشد قیمت درب اتوماتیک و تاثیر شیشه بروی قیمت آن مد نظر شما را چه تجاری یا اداری و یا مسکونی مشخص می کند . بر اساس محاسباتی که انجام شده به طور کلی می توان اینگونه بیان کرد که قیمت درب اتوماتیک برآورد شده برای نصب و راه اندازی کامل درب های ریلی ، نصب و راه اندازی درب های بازویی ، جکی و یا لولایی به طور تقریبی هزینه هایی را به دنبال دارد و قیمت هر یک از آن ها متفاوت است که البته به هنگام راه اندازی اینگونه از درب ها کار سیم کشی نیز انجام می گردد که در واقع برخی از هزینه های برآورد شده به خاطر انجام این کار می باشد .


● نوع شیشه بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارد .


دقت داشته باشید که به هنگام تخمین زدن هزینه درب اتوماتیک شیشه ای مهم ترین فاکتور اپراتور است . تاثیر نوع شیشه بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای , در واقع اکثر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به اپراتور مخصوص اینگونه درب ها بر می گردد ، البته توجه داشته باشید که بر اساس قیمت درب اتوماتیک و کیفیت متنوع می توان آنها را در بازار پیدا کرد . عرض و ابعاد و ارتفاع کار و همچنین نوع شیشه ، داشتن فریم و سایر لوازم جانبی مربوط به درب نشان دهنده تعیین قیمت برای درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد . دقت داشته باشید که انواع فریم های درب شیشه های اتوماتیک به مساحت کار و نوع رنگ با توجه به اینکه آنادایز و یا پودری است و یا این که از روکش استیل برای آن استفاده شده است مشخص می گردد . با توجه به مواردی همچون شاسی کشی ، شیشه ، اتصالات ، فریم ، نصب و غیره می توان راه اندازی و نصب درب مورد نظر را انتخاب کرد که پس از انتخاب کردن هزینه مربوط به آن تخمین زده می شود . البته توجه داشته باشید که بنابر بی ثباتی اقتصادی در بازار ممکن است قیمت درب اتوماتیک از امروز تا فردا دچار تغییر و تحول شود . در واقع درست کار کردن چشمی با یک تابش قدرتمند و یا سنسور متمرکز و با دقت اشعه مادون قرمز در انواع متنوع چشم رادار ، سیلور تعیین وضعیت کنندگان هفت حالته ، چشم های پرده ای باعث می شود که رفت و آمد ها به ویژه برای مکان های شلوغ به راحتی بدون تاخیر صورت پذیرد .

فریم درب اتوماتیک شیشه ای
● قطعات تاثیر گذار در قیمت درب اتوماتیک

همانگونه که میدانید درب اتوماتیک ممکن است دارای قسمت های مختلفی باشد . بنابراین به هنگام نصب و راه اندازی باید حتماً از افراد متخصص و ماهر کمک گرفت که نسبت به قطعات آن آگاهی کامل و جامع دارند . از جمله قطعات درب اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• میکروسوئیچ
• چرخ دنده و گیربکس
• موتور الکتریکی
• سنسور یا حسگرهای درب اتوماتیک
• قفل کرکره برقی و قفل مکانیکی درب
• چشمی درب اتوماتیک
• برد یا صفحه الکترونیکی
• کنترل باکس یا مادربورد .
توجه داشته باشید که درب های اتوماتیک بر اساس عملکرد به انواع مختلفی تقسیم می شود که عبارت است از :
۱. درب اتوماتیک شیشه ای
۲. درب اتوماتیک پارکینگ
۳. درب اتوماتیک کرکره ای
۴. درب اتوماتیک سکشنال .

تعداد نمایش: 674 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 29 مرداد 1400 16:59
محتوای بیشتر در این بخش: شبکه های اجتماعی ایپاکو »

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما