حمام شیشه ای

حمام شیشه ای را می توان با کمترین فضایی ایجاد نمود. ظاهر این حمام ها بسیار لاکچری و منحصر به فرد می باشد.

حمام های مدرن و لوکس

با توجه به تغییراتی که در سبک معماری های داخلی و خارجی بوجود آمده است ، ظاهر حمام ها متفاوت شده است. حمام های شیشه ای ، نمونه ای از حمام های مدرن و لوکس می باشند که امروزه در اغلب خانه های لاکچری دیده می شوند.

همانگونه که از نام این حمام ها پیداست ، دیوارهای آنها شیشه ای می باشند. جنس شیشه های مورد استفاده در این حمام ها ، سکوریت است که نشکن و مقاوم می باشد. امکان ایجاد طرح های مختلف بر روی این شیشه ها با سندبلاست شیشه وجود داشته تا ظاهر آنها شیک تر و زیباتر شود.

پارتیشن شیشه ای حمام

حمام شیشه ای به منظور استفاده هر چه بهتر از فضای موجود ، مورد استفاده قرار می گیرد. سکوریت هایی با ضخامت ده میلی متری برای پارتیشن شیشه ای حمام مستر به کار می رود. در این پارتیشن ها ، امکان استفاده از درب کشویی حمام به منظور درب حمام وجود دارد.

این پارتیشن ها موجب زیباتر شدن ظاهر و دیزاین حمام می شوند. بدین ترتیب افراد به حمام رفتن ترغیب می شوند. کودکان این حمام ها را خیلی دوست دارند و این حمام ها برای اتاق کودک بسیار مناسب است.

درب کشویی حمام

همانگونه که گفته شد برای درب حمام می توان از درب کشویی حمام استفاده نمود. این درب ها برای حمام های کوچک ایده آل هستند و برای حمام های بزرگ آنچنان جالب به نظر نمی آیند. بنابراین بهتر است برای حمام شیشه ای کوچک از درب های کشویی استفاده نمود.

این درب ها در مدل های مختلفی شامل درب کشویی حمام فکی فریم دار ، درب کشویی حمام اسپایدر ، درب کشویی حمام فکی وجود دارد. مدل اسپایدر در مقایسه با مدل های دیگر ، پرفروش تر می باشد و خواستار بیشتری دارد. قطعات این درب از جنس استیل می باشد که ظاهر شیک و زیبایی دارد.

مزایای استفاده از شیشه حمام فریم دار

تمامی خانه ها با متراژهای مختلف نیازمند حمام های مدرن وجدید می باشند. شیشه حمام فریم دار برای حمام های کوچک ایده آل می باشد. این شیشه ها در مدل 10 میلی متر سکوریت بوده و دارای بهترین و باکیفیت ترین قطعات می باشند.

مزایای استفاده از شیشه حمام فریم دار برای حمام شیشه ای و سرویس بهداشتی و سایر مکان ها شامل تفکیک فضای داخلی سونا و جکوزی ، تفکیک سرویس بهداشتی و حمام ، تشکیل یک فضای مناسب برای آرایش در حمام ، ممانعت از ورود رطوبت و آب به درون حمام و ... می باشد.

این حمام ها و درب های آنها ، فضای زیادی را اشغال نکرده و برای محیط های کوچکی که نیازمند یک حمام می باشند ولی محدودیت فضایی دارند ، بسیار مناسب است.

شیشه حمام ریلی دارای پروفیل هایی از جنس آلومینیوم با رنگ های الکترواستاتیکی بوده که به هیچ عنوان زنگ نزده و خورده نمی شوند.

قطعاتی که در درب شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند از جنس های آلومینیومی و استیل و ... هستند که در مقابل آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشند.

شیشه سونا

اغلب افراد به تجهیز حمام و استخر خود به حمام شیشه ای ، سونا و جکوزی و ... اهمیت بسیار زیادی می دهند. چنین امکاناتی موجب رفاه و راحتی شما می شود و تجربه ی یک دوش لذت بخش را برای شما به همراه می آورد.

شیشه سونا در سونا مانند حمام در محیط خانه کاربرد دارد. از مزایای نصب شیشه سونا در حمام می توان به حفظ گرمای داخل حمام و ممانعت از اتلاف انرژی اشاره نمود. شیشه سونا را معمولاً با فریم سفیدرنگ تولید می کنند که در برابر رطوبت و بخار و آب از پایداری بسیار بالایی برخوردار می باشد. شیشه های سونا در انواع گوناگونی تولید شده که هر یک دارای طرح خاصی می باشند.

کاربرد حمام شیشه ای

حمام های شیشه ای در اغلب اتاق های مستر طراحی و ساخته می شود. هر اندازه که اتاق شما کوچک باشد ، باز هم امکان ساخت این حمام ها در آن وجود دارد. امروزه در منازل مسکونی ، استخرها ، باشگاه ها ، ورزشگاه ها ، آرایشگاه ها و ... حمام مستر یا شیشه ای طراحی و ساخته می شود.

حمام های مستر که در هر یک از این محیط ها به کار می رود ، ممکن است به شکل متفاوتی باشد. این حمام ها در چندین نوع ساخته می شوند. انواع این حمام ها از نظر پروفیل و فریم شامل 1-  حمام های مستر با فریم آلومینیومی و پوشش رنگ الکترواستاتیکی و 2-  حمام های مستر با فریم استیل می باشند.

در دسته بندی دیگر حمام های مستر را به حمام مستر فریم دار و حمام شیشه ای فریم لس تقسیم می نمایند. حمام شیشه ای فریم دار مجهز به قاب ها و چهارچوب های مستحکمی می باشد که از نظر ظاهری ، زیباتر است و احتمال نشت آب به بیرون در آنها صفر می باشد. حمام مستر فریم لس که بسیار محبوب است نیازمند لبه های سنگی مانند می باشد و شیشه های آنها باید دارای ضخامت بیشتری باشد.

ویژگی های حمام های مستر

این حمام ها امکان عبور نور را از خود ایجاد می کنند و نور داخل آنها متأثر از نور بیرون حمام می باشد. در نتیجه در روز ، داخل این حمام ها کاملاً روشن است.

شستشوی این حمام ها بسیار آسان است.

مقاومت حمام های مستر در مقابل آب ، ضربه ، مواد شوینده و ... در حد بسیار بالایی است.

این حمام ها کمتر دچار لکه های مختلف می شوند.

خرید حمام شیشه ای

مجموعه ایپاکو ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان درب اتوماتیک و تجهیزات مدرن و لوکس در زمینه درب و نمای ساختمانی می باشد. این مجموعه از سالیان سال تجربه موفق در این عرصه برخوردار است. برای سفارش حمام های مستر لوکس و شیک برای مکان موردنظر خود ، می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید. سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن ساخته شده و در زمان وعده داده شده به شما مشتریان عزیز تحویل داده می شود.

محتوای بیشتر در این بخش: « درب طلا فروشی درب شیشه ای لولایی »

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما