حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم

حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم، شامل حفاظ‌های مخصوص از جنس آلومینیوم برای برقراری امنیت بیشتر هستند.

این حفاظ‌ها به عنوان دستگاه‌های امنیتی و پیشرفته برای محافظت از ساختمان مورد نظر طراحی شده‌اند. برای ساختمان‌های مختلف می‌توانید این حفاظ‌ها را برای جلوگیری از نفوذ و دسترسی غیر مجاز مورد استفاده قرار دهید. این سیستم‌های مدرن و هوشمند برای برقراری امنیت بسیار اقتصادی هستند. به کارگیری سیستم‌های جدید، یک روش پیشرفته برای جایگزینی روش‌های سنتی به شمار می‌روند. حفاظ‌های آلومینیومی در برابر تمامی شرایط محیطی نظیر رطوبت، زنگ زدگی، ضربه و غیره مقاومت بسیار بالایی دارند. این حفاظ‌ها را می‌توانید از نظر ارتفاع، نوع مدل، طرح، متراژ و غیره به دلخواه و به تناسب بودجه خود سفارش دهید. حفاظ‌های برقی را می‌توان به تنهایی برای حفاظت ساختمان مورد استفاده قرار داد. حتی بسیاری از افراد این حفاظ‌ها را در کنار حفاظ‌های سنتی نصب می‌کنند.

آنچه باعث محبوبیت کرکره برقی آپارتمان و حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم می‌شود، قابلیت نصب سریع و راحت آن است. این حفاظ‌ها را می‌توانید به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش از یک شرکت معتبر تهیه کنید. به گونه‌ای طراحی می‌شوند که می‌توان آنها را فعال یا غیر فعال نمود. حتی سیستم یا زون کردن آنها برای مواقع مورد نیاز نیز امکان‌پذیر است. مدل‌های پیشرفته این حفاظ‌های برقی به گونه طراحی می‌شوند که امکان ارسال پیامک هشدار تا چندین شماره در آنها وجود دارد. حتی امکان روشن و خاموش شدن آژیر و پروژکتور توسط تلفن همراه در این سیستم‌های پیشرفته دیده می‌شود. شما عزیزان می‌توانید مدت زمان فعال شدن آژیر و پروژکتورهای این سیستم‌ها را برای مواقع حساس تنظیم کنید. این روشن خاموش شدن آژیر توسط تلفن قابلیت تنظیم دارد. برای برقراری امنیت بیشتر آپارتمان مورد نظر می‌توانید این حفاظ‌های برقی آلومینیومی را با مقاومت عالی و قیمت مقرون به صرفه مورد استفاده قرار دهید.

خرید حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم

خرید حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم با هدف افزایش امنیت آپارتمان انجام می‌شود. معمولاً این حفاظ‌ها را برای مراکز حساس مورد استفاده قرار می‌دهند. این سیستم‌های پیشرفته بهترین سیستم الکتریکی مبتنی بر جریان الکتریسیته هستند. با کمک جریان الکتریکی این سیستم می‌تواند ولتاژ مشخصی از جریان الکتریکی را با جریان استاندارد مدار به وجود بیاورد. در نتیجه با تماس با این مدار شوک الکتریکی به وجود می‌آید که به تماس گیرنده وارد می‌شود. برای خرید حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم چند نکته مهم باید مورد بررسی قرار بگیرد. بدون شک، آلومینیوم به عنوان مقاوم‌ترین متریال‌هایی است که در برابر تمامی شرایط مقاومت می‌کند. کاربران به دنبال متریالی هستند که انتقال جریان الکتریکی در آن به راحتی صورت بگیرد. آلومینیوم نیز یک رسانای جریان الکتریکی است که در برابر تمامی شرایط محیطی نیز مقاومت بالایی دارد.

حال شما کاربران عزیز با بررسی سطح کیفیت این فنس‌های الکتریکی می‌توانید بهترین حفاظ برقی  و کرکره برقی مورد نظر را برای ساختمان خود تهیه کنید. هر چقدر سطح کیفیت آلومینیوم بیشتر باشد، بدون شک رسانایی آن نیز بالاتر خواهد بود. همچنین این متریال در برابر تمام شرایط محیطی مقاومت بالایی داشته و طول عمر آن نیز افزایش می‌یابد.

به قابلیت‌های حفاظ برقی آپارتمان آلومینیومی نیز توجه داشته باشید. چه بسا اینکه این محصولات عملکرد مستقل متناسب با برنامه تعریف شده را نیز خواهند داشت. این تجهیزات به گونه طراحی می‌شوند که سطح بالایی از ایمنی برای افراد و همچنین اموال یک ساختمان را به راحتی تامین می‌کنند. به عنوان یک شبکه خدماتی پاسخگوی نیاز کاربران و برای برقراری امنیت با استقبال بسیار بالایی مواجه است. از طرفی امکان اتصال این سیستم‌ها به سیستم‌های امنیتی وجود دارد. خاموش و روشن کردن آژیر و پروژکتور در این سیستم‌ها توسط تلفن همراه امکان پذیر خواهد بود. اکنون شما کاربران عزیز برای خرید حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم می‌توانید از شرکت ایپاکو بهترین‌ها را به دست بیاورید.

قیمت حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم

پارامترهای متعددی روی قیمت حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم تاثیر می‌گذارند. شما کاربران عزیز برای خرید حفاظ برقی باید به بررسی قیمت آن بپردازید. حال این حفاظ‌ها از متریال آلومینیوم با کلاس‌های مختلفی به تولید می‌رسند. بدون شک به کارگیری آلومینیوم درجه یک با سطح کیفیت بالا، باعث می‌شود تا قیمت حفاظ نیز افزایش یابد. حال شما کاربران عزیز اگر از مراکز قابل اعتماد خرید انجام دهید، در این صورت نیز به قیمت مقرون به صرفه حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم دسترسی پیدا می‌کنید. شرکت ایپاکو به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین مراکز توزیع حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم در کشور است. این مجموعه حتی جهت نصب یا جوشکاری این حفاظ‌ها نیز فعالیت می‌کند. قیمت حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم در این مجموعه به زیر قیمت بازار توزیع می‌شود. حال پارامترهایی نیز مستقیماً روی قیمت این حفاظ‌ها تاثیر دارد که قبل از خرید باید حتماً به بررسی آنها پرداخت.

تمامی قابلیت‌های حفاظ برقی مهم‌ترین پارامتر تعیین کننده قیمت این محصول است. هم اکنون حفاظ‌های نسل جدید با قابلیت‌های بیشتری روانه بازار می‌شود. بدون شک، این قابلیت‌ها و امکانات محبوبیت حفاظ را بیشتر می‌کنند و البته روی قیمت آن نیز تاثیر بالایی دارند. قابلیت‌هایی نظیر اتصال به سیستم‌های امنیتی، ارسال پیامک هشدار تا چندین شماره مخاطب، روشن و خاموش شدن آژیر توسط تلفن همراه، فعال کردن آژیر و پروژکتور در مواقع حساس، روشن و خاموش شدن آژیر توسط تلفن همراه از راه دور و ... از مهمترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این حفاظ‌های درجه یک شناخته می‌شود.

ابعاد حفاظ را نیز در نظر قرار دهید. البته باید به متراژ حفاظ نیز توجه داشت. بر اساس متراژ محیط و مکانی که قرار است حفاظ کشیده شود، قطعاً به حفاظ نیاز خواهد بود. حال ابعاد حفاظ نیز با رعایت استانداردها و البته ارتفاع دیوار آن مجموعه تعیین می‌شود.

هر چقدر ابعاد و متراژ حفاظ بیشتر باشد، بدون شک قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: درب اتوماتیک

ویژگیهای کلی :

 
نوع تیغه آلومینیوم 80
عرض و ارتفاع استاندارد 212*115
نوع رنگ کرکره آپارتمانی الکترو استایک
نوع چهار چوب  فلزی
درجه بندی صدای کرکره بی صدا
درجه بندی ایمنی کرکره متوسط
قابلیت تولید در ارتفاع سفارشی دارد 
قابلیت تولید با عرض سفارشی دارد
قابلیت تغییر رنگ دارد
ضخامت تیغه 0.5  میلی متر
جنس ریل   60 آلومینیومی
نوع کاور   کامپوزیت
زمان تحویل    3 تا 5 روز کاری 
مدت زمان تولید سفارشی 5 الی 7 روز کاری

 

توضیحات تیغه حفاظ برقی آپارتمان آلومینیوم:

تیغه از جنس تیغه آلومنیوم اکسترود در ارتفاع 250 و در عرضهای 110 و 120 سانتی متر می باشد.

رنگ تیغه از نوع الکترو استاتیک با رنگ قهوه ای تیره بعلت پر مصرف بودن آن می باشد .

لازم بذکر است در صورت تغییر رنگ مدت 3 روز کاری به زمان تحویل اضافه میگردد.

تیغه کرکره آلومینیوم از نظر درجه بندی امنیت در درجه سوم قرار دارد.

این نوع کرکره بعلت حرکت در ریل آلومنیومی دارای صدای ضعیف می باشد لذا در درجه بندی صدا در درجه اول قراردارد.

دهانه بازشو ای نوع کرکره در دهانه با عرض 110 / 82 سانتی متر می باشد .

دهانه بازشو ای نوع کرکره در دهانه با عرض 125 / 97 سانتی متر می باشد .

ارتفاع بازشو این نوع کرکره در دهانه 210/ 190 سانتی متر می باشد .

توضیحات موتور :

موتور این نوع کرکره از نوع تیوبلار با قدرت 140 n/m می باشد.

مدار فرمان این نوع کرکره از نوع هاپینگ کد می باشد که بهیچ وجه امکان کدهی خارج از سیستم کرکره وجود ندارد و لذا از نوع درجه بندی از نظر امنیت کدهی در درجه اول قرار دارد.

ریموتهای این نوع کرکره ریموت های هاپینگ می باشد و قابلیت اضافه شدن تا 256 عدد را دارد.

توضیحات کاور :

کاور این نوع کرکره از نوع کامپوزیت با رنگ الکترو استاتیک به رنگ قهوه ای تیره می باشد .

لازم بذکر است در صورت تغییر رنگ مدت 3 روز کاری به زمان تحویل اضافه میگردد.

توضیحات ریل :

ریل این نوع کرکره از جنس آلومینیوم با ضخامت 2 میلی متر و عرض 60 میلیمتر با رنگ الکترو استاتیک به رنگ قهوه ای می باشد .

لازم بذکر است در صورت تغییر رنگ مدت 3 روز کاری به زمان تحویل اضافه میگردد.

10,500,000 تومان

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

چاپ   ایمیل