حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات 2 میل استایرن

حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات

قطعاً امنیت تمامی فضاها به ویژه محیط‌های اداری و تجاری اهمیت بسیار بالایی دارد. نصب حفاظ برای آپارتمان‌های

آپارتمان های مختلف قطعا برای امنیت بیشتر است. حال این حفاظ‌ها در متریال‌های مختلفی انتخاب می‌شوند و از نکات مهم خرید توجه به نوع متریال حفاظ خواهد بود. چرا که یک حفاظ از نظر متریال باید در برابر تمامی شرایط به ویژه شرایط اقلیمی مقاومت بالایی داشته باشد. حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات یکی از پرکاربردترین انواع حفاظ‌هایی است که بیشترین کاربرد را دارد.

این حفاظ‌ها یکی از انواع حفاظ‌های ترموپلاستیکی هستند که در برابر فشار، کشش و ضربه بالاترین مقاومت را از خود نشان می‌دهند. در واقع ساختار این حفاظ‌ها به گونه‌ای است که یکسره نیستند و در دیواره و ساختار آنها قطعات کوچک شیشه‌ای وجود دارد. این حفاظ‌ها برای برقراری امنیت بالاتر انتخاب می‌شوند، چرا که استهلاک آنها نیز پایین است. حفاظ‌های پلی کربناتی خود دارای انواع مختلفی هستند

تمامی مدل‌های این حفاظ هم اکنون در بازار با استقبال بالایی مواجه است. این حفاظ‌ها بیشتر به سبب شفافیت خود مورد توجه قرار گرفته‌اند و همین شفافیت حفاظ باعث شده تا آنها را با نام حفاظ شفاف نیز بشناسند. رنگ بندی این حفاظها بسیار زیاد است، چه بسا اینکه در متراژ و طرح‌های مختلفی نیز به تولید می‌رسند. شما عزیزان هنگام خرید باید حتماً به تناسب فضای موجود در واقع عرض و ارتفاع محل این حفاظ‌ها را انتخاب کنید.

 معمولاً حفاظ‌های پلی کربناتی برای مراکز تجاری و اداری نظیر بانک‌، بیمارستان، هتل و غیره مناسب خواهد بود. برای برقراری امنیت بیشتر کاربران به دنبال متریال‌های بسیار مقاوم هستند، اما گاهی در برخی از مکان‌ها باید به زیبایی و جذب مخاطب نیز توجه کرد. همین زیبایی متریال‌های پلی کربناتی یا شفاف بودن آنها باعث جلب توجه مخاطبان می‌شود. این حفاظ‌ها در برابر گرد و خاک، حرارت و حتی صدا نیز عایق مناسبی هستند.

ویژگیهای کلی حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات:

 
نوع تیغه پلی کربنات 2 میلی متر
عرض و ارتفاع استاندارد 212*115
نوع رنگ کرکره آپارتمانی شفاف
نوع چهار چوب  فلزی
درجه بندی صدای کرکره متوسط
درجه بندی ایمنی کرکره متوسط
قابلیت تولید در ارتفاع سفارشی دارد 
قابلیت تولید با عرض سفارشی دارد
قابلیت تغییر رنگ ندارد 
ضخامت تیغه 2  میلی متر
جنس ریل   60 فولادی  
نوع کاور    پلی استایرن
زمان تحویل    5تا 7 روز کاری 
مدت زمان تولید سفارشی 10 الی 15 روز کاری

 

خرید حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات

اگر شما کاربران عزیز نیز دغدغه برقراری امنیت برای آپارتمان مورد نظر را دارید، می‌توانید از یک حفاظ برقی مناسب با متریال خاص انتخاب کنید. امروزه برخلاف گذشته، حفاظ‌ها با قابلیت‌های فراوان و سطح کیفیت بالا به تولید می‌رسند. حال برای خرید حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات قطعاً می‌دانید که پلی کربنات دارای بالاترین سطح کیفیت در برابر شرایط مختلف است. از مهمترین ویژگی‌های این حفاظها امنیت بالا و استهلاک پایین آنها می‌باشد.

 هم اکنون سطح خرید حفاظ برقی آپارتمان پل کربنات بسیار زیاد است. برای خرید حفاظ برقی آپارتمان پل کربنات، فروشگاه ایپاکو میزبان پاسخگویی شما عزیزان می‌باشد. این مجموعه با چندین سال سابقه در زمینه توزیع انواع سیستم‌ها یا محصولات امنیتی، هم اکنون بهترین‌ها را برای شما کاربران عزیز به ارمغان می‌آورد. حفاظ‌های این مجموعه بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را دارند.

با دسترسی آنلاین به محصولات این مجموعه قطعاً خرید اقتصادی پیش روی شما عزیزان است. چرا که به صورت آنلاین و با حذف واسطه‌ها مستقیماً حفاظ‌های مورد نیاز خود را با کیفیت اصل تهیه می‌کنید. معمولاً حفاظ‌های پلی‌کربناتی بیشتر برای ساخت درب و پنجره‌ها انتخاب می‌شوند. حال یکی از نکات مهمی که برای خرید این حفاظ‌ها باید به آن توجه داشت، انتخاب مرکز خرید مناسب است. با مراجعه به ایپاکو دیگر نگران دسترسی به محصولات با کیفیت نباشید.

سطح کیفیت حفاظ جزو مهم‌ترین پارامترهای خرید محسوب می‌شود. هر چقدر کیفیت این حفاظ‌ها بیشتر باشد، بدون شک قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. البته بررسی شرکت تولید کننده، ابعاد، نوع قطعات مختلف و نوع موتوری که برای این حفاظ‌ها انتخاب کرده‌اند نیز باید جزو نکات مهم خرید باشد. به دنبال انتخاب ارزان‌ترین محصولات بازار، کیفیت را فدای قیمت می‌کنید. پس همین حالا بدون هیچ دغدغه‌ای از شرکت ایپاکو خرید اقتصادی تجربه کنید.

قیمت حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات

بررسی قیمت حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات  و کرکره پنجره از جمله نکات مهمی است که هم اکنون شما کاربران عزیز باید به آن توجه داشته باشید. همانگونه که از نام این حفاظ‌ها نیز پیداست از جنس پلی کربنات با تنوع رنگی، مقاومت بالا، انعطاف پذیری زیاد و قیمت مقرون به صرفه انتخاب می‌شوند. برای امنیت بیشتر امروزه از این حفاظ‌ها به عنوان یک جایگزین مناسب برای شیشه انتخاب می‌کنند. چرا که پلی کربنات نسبت به شیشه ۲۰۰ درصد مقاوم‌تر است و طول عمر بیشتری دارد. حال برای خرید این حفاظ‌ها، بررسی قیمت یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت.

یکی از نکات مهمی که روی قیمت حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات تاثیر می‌گذارد، نوع پلی کربنات مورد استفاده برای ساخت حفاظ است. چرا که این ورق‌های پلی کربناتی در مدل‌های تخت، دوجداره، لانه زنبوری، موجدار، چند جداره و غیره در بازار هستند. حال تک تک این پلی کربنات‌ها قیمت متفاوتی دارند، چرا که هر یک دارای ساختار متفاوتی می‌باشند.

مشخصات این حفاظ‌ها نظیر ابعاد، ضخامت، وزن و درجه مقاومت آنها مستقیماً روی قیمت حفاظ برقی آپارتمان پلی کربنات تاثیر دارد. قطعاً هر چقدر ضخامت این متریال بیشتر باشد، مقاومت و حتی قدرت دمایی آن نیز افزایش می‌یابد. همین مقاومت بالای حفاظ باعث افزایش طول عمر آن و همچنین قیمت حفاظ می‌گردد. این حفاظ‌ها را نیز مناسب متراژ فضاهای مورد نظر باید در ابعاد مناسبی تهیه کرد.

برند و شرکت تولید کننده را نیز به خاطر بسپارید. برای خرید بهترین حفاظ‌های درجه یک بازار حتماً به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید. قطعاً، شرکت‌های شناخته شده‌ای نظیر ایپاکو محصولاتی درجه یک و با کیفیت به دست مشتری می‌رسانند. برای دسترسی به محصولات اصل و با کیفیت نیز باید قیمت بالایی پرداخت شود. با این حال در شرکت ایپاکو حفاظ‌ها با قیمت مقرون به صرفه‌تری به دست شما کاربران خوش شانس می‌رسد.

توضیحات تیغه :

تیغه از جنس پلی کربنات در ارتفاع 250 و در عرضهای 110 و 120 سانتی متر می باشد.

رنگ تیغه از نوع شفاف شیشه ای می باشد .

تیغه کرکره پلی کربنات بعلت نازک بودن جنس امکان بالا دادن کرکره از زیر و از ریل خارج کردن آن وجود دارد و از نظر درجه بندی امنیت در درجه سوم قرار دارد.

این نوع کرکره برقی بعلت حرکت در ریل فولادی دارای صدای متوسط می باشد لذا در درجه بندی صدا در درجه دوم قراردارد.

دهانه بازشو ای نوع کرکره در دهانه با عرض 110 / 90 سانتی متر می باشد .

دهانه بازشو ای نوع کرکره در دهانه با عرض 125 / 105 سانتی متر می باشد .

ارتفاع بازشو این نوع کرکره در دهانه 210/ 190 سانتی متر می باشد .

توضیحات موتور :

موتور این نوع کرکره از نوع تیوبلار با قدرت 140 n/m می باشد.

مدار فرمان این نوع کرکره از نوع هاپینگ کد می باشد که بهیچ وجه امکان کدهی خارج از سیستم کرکره وجود ندارد و لذا از نوع درجه بندی از نظر امنیت کدهی در درجه اول قرار دارد.

ریموتهای این نوع کرکره ریموت های هاپینگ می باشد و قابلیت اضافه شدن تا 256 عدد را دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت درب اتوماتیک

توضیحات کاور :

کاور این نوع کرکره از نوع پلی استایرن به رنگ طرح چوب می باشد .

لازم بذکر است در صورت تغییر رنگ مدت 5 روز کاری به زمان تحویل اضافه میگردد.

توضیحات ریل :

ریل این نوع کرکره از جنس فولاد با ضخامت 2 میلی متر و عرض 60 میلیمتر با رنگ الکترو استاتیک به رنگ قهوه ای می باشد .

لازم بذکر است در صورت تغییر رنگ مدت 3 روز کاری به زمان تحویل اضافه میگردد.

15,000,000 تومان

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

چاپ   ایمیل