حفاظ برقی آپارتمان فولادی

ویژگیهای کلی:

حفاظ برقی آپارتمان فولادی ; تیغه کرکره فولادی بعلت ضخیم بودن ورق و عصائیهای بزرگ آن امکان بالا دادن کرکره از زیر و از ریل خارج کردن آن وجود ندارد و از نظر درجه بندی امنیت در درجه دوم قرار دارد.

 
نوع تیغه 80 فولادی
عرض و ارتفاع استاندارد 212*115
نوع رنگ کرکره آپارتمانی  الکترو استاتیک
نوع چهار چوب  فلزی
درجه بندی صدای کرکره متوسط
درجه بندی ایمنی کرکره خوب
قابلیت تولید در ارتفاع سفارشی دارد
قابلیت تولید با عرض سفارشی دارد
قابلیت تغییر رنگ دارد
ضخامت تیغه 0.8 میلی متر
جنس ریل   60 فولادی  
نوع کاور    فولادی
زمان تحویل    3 تا 5 روز کاری 
مدت زمان تولید سفارشی 5 الی 10 روز کاری

 

توضیحات تیغه :

تیغه از جنس ورق فولاد در ارتفاع 250 و در عرضهای 110 و 120 سانتی متر می باشد.

رنگ تیغه از نوع الکترو استاتیک با رنگ قهوه ای تیره بعلت پر مصرف بودن آن می باشد .

لازم بذکر است در صورت تغییر رنگ مدت 3 روز کاری به زمان تحویل اضافه میگردد.

تیغه کرکره فولادی بعلت ضخیم بودن ورق و عصائیهای بزرگ آن امکان بالا دادن کرکره از زیر و از ریل خارج کردن آن وجود ندارد و از نظر درجه بندی امنیت در درجه دوم قرار دارد.

این نوع کرکره بعلت حرکت در ریل فولادی دارای صدای متوسط می باشد لذا در درجه بندی صدا در درجه دوم قراردارد.

دهانه بازشو ای نوع کرکره در دهانه با عرض 110 / 82 سانتی متر می باشد .

دهانه بازشو ای نوع کرکره در دهانه با عرض 125 / 97 سانتی متر می باشد .

ارتفاع بازشو این نوع کرکره در دهانه 210/ 190 سانتی متر می باشد .

توضیحات موتور :

موتور این نوع کرکره از نوع تیوبلار با قدرت 140 n/m می باشد.

مدار فرمان این نوع کرکره از نوع هاپینگ کد می باشد که بهیچ وجه امکان کدهی خارج از سیستم کرکره وجود ندارد و لذا از نوع درجه بندی از نظر امنیت کدهی در درجه اول قرار دارد.

ریموتهای این نوع کرکره ریموت های هاپینگ می باشد و قابلیت اضافه شدن تا 256 عدد را دارد.

توضیحات کاور :

کاور این نوع کرکره از نوع فولادی با ورق 1 میلی متر با رنگ الکترو استاتیک به رنگ قهوه ای تیره می باشد .

لازم بذکر است در صورت تغییر رنگ مدت 3 روز کاری به زمان تحویل اضافه میگردد.

توضیحات ریل :

ریل این نوع کرکره از جنس فولاد با ضخامت 2 میلی متر و عرض 60 میلیمتر با رنگ الکترو استاتیک به رنگ قهوه ای می باشد .

لازم بذکر است در صورت تغییر رنگ مدت 3 روز کاری به زمان تحویل اضافه میگردد.

حفاظ برقی آپارتمان فولادی

حفاظ برقی آپارتمان فولادی  و کرکره برقی همانطور که از نام آنها پیداست، شامل حفاظ‌هایی از جنس فولاد هستند که برای آپارتمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این حفاظ‌ها همانطور که از نام آنها پیداست، از طریق انرژی الکتریکی عمل می‌کنند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی قطعاً سیستم‌های حفاظتی پیرامون نیز از حالت سنتی خارج شده و به صورت پیشرفته طراحی می‌شوند. امنیت هر فضایی به ویژه ساختمان‌های مسکونی به عنوان مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

امروزه حفاظ‌های مورد استفاده برای آپارتمان‌ها، بسیار مدرن و به صورت هوشمند طراحی می‌شوند. قطعاً چنین سیستم‌هایی از نظر امنیت و پایش ایده‌آل هستند. امروزه برای زیباسازی ساختمان‌ها این حفاظ‌ها را بسیار مدرن و زیبا طراحی می‌کنند. تنوع طرح و رنگ‌های این حفاظ‌ها به حدی زیاد است که کاربران می‌توانند انتخاب مناسب با سلیقه خود را انجام دهند. البته از حفاظ‌ها بیشتر برای ساختمان‌های عمومی استفاده می‌کنند.

حتی امروزه در ساختمان‌های مسکونی نیز برای امنیت بیشتر، حفاظ برقی آپارتمان فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حفاظ‌ها برای استفاده پنجره، درب، روی دیوار و غیره در ابعاد و مدل‌های مختلفی به تولید می‌رسند. بد نیست بدانید که حفاظ‌ها را حتی در مدل‌های بسیار متنوعی نیز طراحی می‌کنند. شما کاربران عزیز اگر زیبایی یک فضا برایتان اهمیت بالایی دارد، می‌توانید حفاظ‌ها را در اشکال مورد پسند سفارش دهید.

 حفاظ برقی آپارتمان فولادی برای امنیت آپارتمان‌های مسکونی، اداری و حتی تجاری اهمیت فوق العاده بالایی دارد. این حفاظ‌ها در مدل‌های مختلف نظامی، امنیتی و حتی کشاورزی نیز در بازار وجود دارند. با خرید حفاظ برقی آپارتمان فولادی از نفوذ و دسترسی غیر مجاز افراد غریبه یا سارقین جلوگیری می‌کنید. با استفاده از انرژی الکتریکی روی سیم‌های حفاظ جریان الکتریکی ایجاد می‌شود. حال این شوک الکتریکی به وجود آمده روی سیم از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری می‌کند.

محصول مرتبط: درب اتوماتیک

خرید حفاظ برقی آپارتمان فولادی

حفاظ برقی آپارتمان فولادی حفاظ‌های مخصوصی از جنس فولاد با استقامت بسیار بالا هستند. این حفاظ‌ها همانطور که از نام آنها پیداست، برقی می‌باشند و به صورت اتوماتیک عمل می‌کنند. هم اکنون در تمامی ساختمان‌های مدرن از حفاظ برقی استفاده می‌شود. به کارگیری حفاظ برقی بدون شک یک فضا را زیباتر جلوه می‌دهد و عملکرد حفاظ و مدیریت آنها را راحت‌تر می‌کند. این حفاظ‌ها به عنوان دستگاه‌های امنیتی بسیار پیشرفته نیز شناخته می‌شوند.

 هدف از خرید حفاظ برقی آپارتمان فولادی برای محافظت از محیط مورد نظر است. در واقع این حفاظ‌ها ساختمان مورد نظر را در مقابل نفوذ و دسترسی غیر مجاز، محافظت می‌کنند. این فنس‌های الکتریکی دارای مشخصات فنی بسیار مختلفی هستند. بدون شک، تک تک این مشخصات روی قیمت حفاظ برقی آپارتمان فولادی نیز تاثیر می‌گذارد.

حال شما کاربران عزیز موظف هستید تا هنگام خرید حفاظ برقی آپارتمان فولادی تک تک این مشخصات را نیز مورد بررسی قرار دهید. آنالایزر حفاظ برقی با توان خروجی ۵۰۰ تا ۸۰۰۰ ولت مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً هم خروجی این حفاظ‌ها به صورت شوک الکتریکی است که با انرژی خروجی سه ژول همراه خواهد بود. بد نیست، شما کاربران عزیز برای خرید این حفاظ‌های مورد نیاز به چند پارامتر مهم آن توجه کنید.

قابلیت‌های حفاظ الکتریکی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصولات پیشرفته و مدرن تنظیم قدرت الکتریکی آن است. در واقع شما می‌توانید قدرت الکتریکی این سیستم‌ها را تنظیم کنید تا بر اساس این شوک الکتریکی وارده از ورود افراد و حتی حیوانات جلوگیری شود.

برند یا شرکت تولید کننده دیگر پارامتر مهمی است که برای خرید حفاظ برقی آپارتمان مورد بررسی قرار می‌گیرد. با وجود تمامی شرکت‌های معتبری که در زمینه تولید این حفاظها فعالیت می‌کنند، حتماً تولید شرکت‌های قابل اعتماد را برای خرید انتخاب نمایید.

قیمت حفاظ برقی آپارتمان فولادی

برای خرید حفاظ برقی آپارتمان فولادی باید تمامی پارامترهای خرید را مورد بررسی قرار می‌دهید. قیمت حفاظ برقی آپارتمان فولادی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به بررسی آن پرداخت. پارامترهای زیادی روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد و ما به دنبال بررسی پارامترهایی هستیم که تاثیرات مستقیم و بالایی خواهند داشت.

قطعاً که متریال فولادی یکی از مقاوم‌ترین متریال‌ها برای تولید حفاظ برقی آپارتمان است. البته سطح کیفیت متریال مهم‌ترین پارامتر تعیین کننده قیمت این حفاظ‌ها است. همانگونه که مستحضرید، حفاظ برای امنیت بیشتر اجرا می‌شود، پس سطح کیفیت آن اهمیت بالایی دارد.

نوع جوشکاری و سطح کیفیت جوشکاری این حفاظ‌ها نیز برای تعیین قیمت مورد توجه قرار می‌گیرند. هر چقدر کیفیت حفاظ بالا باشد، اما جوشکاری آن غیر حرفه‌ای صورت بگیرد، پس نمی‌توان گفت امنیتی با به کارگیری این محصولات برقرار است. یک جوشکاری بسیار حرفه‌ای و اصولی می‌تواند استقامت حفاظ‌ها را چند برابر بیشتر کند. بدون شک، شرکتی که سفارش ساخت حفاظ می‌گیرد، در زمینه نصب یا جوشکاری حفاظ نیز فعالیت دارد.

هم اکنون شرکت‌های بسیار زیادی هستند که چنین خدماتی ارائه می‌دهند. شما کاربران عزیز با بررسی سوابق شرکت‌های مختلف می‌توانید به این نتیجه برسید که کدام یک از شرکت‌ها محصولاتی درجه ۱ و خدماتی ارزشمند ارائه خواهند داد. ایپاکو، قدرتمندترین مجموعه‌ای است که سفارش ساخت بهترین حفاظ ساختمانی را می‌گیرد. همچنین این مجموعه در زمینه اجرای حفاظ برقی آپارتمان فولادی نیز فعالیت دارد.

نوع طرح و رنگ حفاظ که جنبه زیبایی دارد، روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. هم اکنون حفاظ‌ها در مدل‌های بسیار مختلف یا در اشکال متنوعی طراحی می‌شوند. رنگ بندی این حفاظ‌ها نیز متنوع است و گاهی برای رنگ آمیزی یک حفاظ حتی از چندین رنگ مختلف استفاده می‌کنند.

11,900,000 تومان

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

چاپ   ایمیل