کرکره برقی شفاف شیشه ای

کرکره برقی شفاف شیشه ای یا پلی کربنات یکی از انواع کرکره برقی ها است که به دلیل زیبایی و مقاومت بالا در مراکز مختلفی نصب می شود.

اگر به ظاهر کرکره برقی اهمیت می دهید و می خواهید امنیت و زیبایی را در کنار هم داشته باشید ، باید کرکره برقی پلی کربنات را انتخاب نماید که از جنس شیشه های نشکن می باشد.

موارد استفاده از کرکره برقی پلی کربنات

اغلب خریداران کرکره برقی برای انتخاب این وسیله به موارد مختلفی مانند مقاومت ، زیبایی ، دوام و کیفیت و ... توجه دارند. کرکره های آلومینیومی و فولادی از تمامی این خصوصیات برخوردار هستند. کرکره برقی های پلی کربنات از مزایای زیادی برخوردار هستند که موجب استقبال بالا از خرید آنها شده است.

تمامی ویِژگی های موردانتظار از یک کرکره برقی ، در این کرکره وجود دارند. همین مسئله موجب شده است که در صنایع مختلف از این کرکره برقی استفاده شود. یکی دیگر از مهمترین کاربردهای کرکره برقی های پلی کربنات ، نصب برای مغازه ها و فروشگاه ها است.

چرا کرکره برقی شفاف شیشه ای را خریداری کنیم ؟

نصب این نوع کرکره برقی ها ، مزایای بسیار زیادی دارد. مهمترین دلایل استفاده از این کرکره برقی ها شامل موارد زیر است :

زیبایی و شیک بودن

کرکره برقی های پلی کربنات ، از ظاهری شیک و زیبا برخوردار هستند. می توان ظاهر این کرکره برقی ها را متناسب با نمای ساختمان انتخاب نمود. ظاهر شیشه ای کرکره برقی پلی کربنات سبب شده که امکان مشاهده ویترین مغازه از بیرون فراهم باشد و این مسئله در زمانی که مغازه بسته است و کرکره برقی پایین است ، موجب توجه مشتریان می شود. مشتریان می توانند ویترین مغازه را ملاحضه نموده و سپس در زمان باز شدن مغازه برای خرید اقدام نمایند.

چنانچه تمایل دارید به زیباترین شکل ممکن نمای بیرونی مغازه خود را در زمان بسته بودن ، صورت دهید باید کرکره برقی های پلی کربنات را خریداری کنید.

صرفه جویی در مصرف انرژی با نصب کرکره برقی شفاف شیشه ای

کرکره برقی های شیشه ای قادر هستند که نور را منعکس کنند و مسیر نور را به خوبی تغییر دهند. این خصوصیت سبب می شود که کرکره برقی های پلی کربنات نور زیادی را به داخل مغازه انتقال دهند و موجب روشنایی مغازه می شوند. بدین ترتیب نیازی به استفاده بیش از اندازه از تجهیزات روشنایی نیست. در نتیجه ، انرژی کمتری مصرف شده و نرخ های قبوض کاهش پیدا می کنند.

امنیت با کرکره برقی های پلی کربنات

مهمترین ویژگی هر کرکره برقی ، امنیت آن است. در واقع فلسفه اصلی استفاده از کرکره برقی ها ، افزایش امنیت است. بدین ترتیب در انتخاب کرکره برقی باید توجه زیادی به این مسئله نمود. اینگونه نیست که کرکره برقی شفاف شیشه ای به دلیل شیشه ای بودن آن ، امنیت کمی داشته باشد. بالعکس این کرکره ها به علت دارا بودن شیشه های ضد سرقت بودن و شیشه های لمینت از امنیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

بنابراین شما نگران نخواهید بود که در زمان بسته بودن مغازه و پایین بودن کرکره ها ، امنیت مغازه شما به خطر می افتد. در مورد مراکز صنعتی مختلف هم این مسائل صدق می کنند. البته در هنگام خرید این کرکره برقی ها باید توجه زیادی به تجهیزات مختلف آنها نمود و کیفیت و مقاومت آنها را درنظر گرفت.

سرویس و تعمیرات آسان کرکره برقی پلی کربنات

این کرکره به دلیل ظاهر خاص و ساختار ساده ای که دارد به آسانی پاک شده و به مراقبت های خاصی نیاز ندارد. شما می توانید به راحتی لت های کرکره برقی شفاف شیشه ای را با استفاده از یک ابر و مواد شوینده تمیز نمایید.

این کرکره برقی ها از متریالی تولید شده اند که با مقاومت زیادی که دارند اصلاً دچار ساییدگی و شکستگی نمی شوند. لذا با سرویس های دوره ای منظم از این کرکره برقی ها می توانید از خرابی کرکره برقی پیشگیری کنید.

مواد خاصی که در این کرکره برقی مورد استفاده قرار گرفته است ، موجب کاهش اصطکاک در زمان باز و بسته شدن کرکره برقی می شود. در نتیجه خیالتان از نشنیدن صدای ناهنجار کرکره برقی راحت باشد.

رنگ این کرکره برقی از جدیدترین رنگ های تولید شده در جهان است که کیفیت بسیار زیادی داشته و با گذشت زمان ، کیفیت خود را از دست نمی دهند. بنابراین شما مشاهده نموده که پس از گذشت مدت ها از نصب کرکره برقی ، همچنان کرکره برقی شفاف و زیبا است.

قدرت و استحکام کرکره برقی شفاف شیشه ای

این نوع کرکره برقی در مقابل انواع ضربات وارد شده از خود مقاومت خوبی را نشان می دهد. با مقاومت کششی که این کرکره برقی ها دارند ، مقاومت بالایی را ارائه می دهند. میان پنل های کرکره برقی ، اتصالات آلومینیومی خاصی وجود داشته که موجب متصل شدن انها شده است.این کرکره برقی ها نه تنها در برابر ضربه و آسیب فیزیکی مقاومت دارند ، بلکه در مقابل حرارت بالا پایدار بوده و دچار مشکل نمی شوند.

نصب کرکره برقی پلی کربنات چگونه صورت می گیرد ؟

توجه داشته باشید که نصب این نوع کرکره برقی ها اقدامی کاملاً تخصصی بوده و باید به دست نصابان حرفه ای انجام شود. کرکره برقی های پلی کربنات از وزن بالاتری در مقایسه با کرکره برقی های عادی برخوردار هستند. یک نصاب حرفه ای و مجرب خواهد توانست که نصب این کرکره برقی ها را به خوبی انجام دهد. نصب صحیح کرکره برقی موجب عملکرد درست آن خواهد شد و در طول عمر کرکره ، اثر مثبت خواهد داشت.

قیمت کرکره برقی شفاف شیشه ای

قیمت این نوع کرکره برقی ها به چندین فاکتور مختلف وابسته است. موتور کرکره ، رنگ کرکره برقی ، نام سازنده کرکره ، ابعاد کرکره و کیفیت قطعات کرکره برقی از عوامل تعیین کننده قیمت کرکره برقی پلی کربنات می باشند.

خرید این کرکره برقی ها از تولیدکنندگان حرفه ای و متخصص سبب می شود که محصولی مقاوم و باکیفیت را خریداری کنید. شما می توانید با خرید کرکره برقی از مجموعه ایپاکو ، نرخ های مناسب و منطقی را پرداخت نمایید. انواع کرکره برقی های موردنظر شما توسط این مجموعه طراحی و تولید می شود که قیمت تمامی آنها مناسب است. خرید کرکره برقی شفاف شیشه ای با هر قیمتی به دلیل مزایایی که دارد ، ارزشمند است.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما