پرطرفدارترین مدل های درب اتوماتیک هتل

مدل های درب اتوماتیک هتل شامل درب اسلایدی ، درب لولایی ، درب گردان ، فولدینگ ، استیل طلایی ، منحنی و ... می باشند.

امروزه در هتل های جدید و لوکس از مدل های مختلفی از درب اتوماتیک استفاده می کنند. دلیل استفاده از جدیدترین درب های برقی برای هتل ها ، راحتی تردد و زیبایی آنها است.

چه نوع درب اتوماتیکی برای هتل مناسب است ؟

درب هتل باید به لحاظ ظاهری ، زیبا و شکیل باشد و با نمای خارجی هتل تناسب داشته باشد. مسافران قبل از ورود به هتل و رزرو هتل ، توجه زیادی به نمای هتل می کنند. از نظر آنها یک هتل خوب و لاکچری حتماً نمای زیبایی دارد.

یک هتل حتماً باید دارای دربی بوده که به صورت اتوماتیک باز و بسته شود و به آسان ترین روش ، شرایط را برای تردد افراد فراهم کند. در کمتر هتل جدید و لوکسی مشاهده شده که از درب های دستی و قدیمی استفاده شود.

انواع مدل های درب اتوماتیک هتل کدامند ؟

چندین مورد از رایج ترین درب اتوماتیک برای هتل را بررسی می کنیم :

درب اتوماتیک گردان برای هتل

درب گردان یا چرخان در برخی از هتل ها نصب می شود. با توجه به چگونگی قرارگیری لنگه های درب ، این درب ها را به دو مدل مثلثی و مربعی طبقه بندی می کنند. در درب های مثلثی اتصال لت ها به ستون میله ای میانی درب است. در درب های مربعی ، اتصال لت ها به کناره های ستون می باشد. طراحی این ستون ممکن است در صورت تمایل کارفرما ، به شکل دکوری باشد.

درب لولایی هتل

اخیراً تمایل زیادی به نصب درب های لولایی برای هتل ها نمی باشد. درب لولایی متشکل از یک جفت لنگه های متحرک است که بازشوی آنها به صورت درونی و یا بیرونی است. با توجه به نوع نصب لنگه های درب ، ممکن است در زمان باز و بسته شدن فضای زیادی گرفته شود. این نوع از مدل های درب اتوماتیک هتل ، حداکثر فضا را برای عبور و مرور در اختیار ترددکنندگان قرار می دهد.

درب اتوماتیک گرد برای هتل

درب های گرد از رایج ترین و جدیدترین درب های اتوماتیک مورد استفاده در هتل ها می باشد. شیشه های مورد استفاده در درب های منحنی ، شیشه سکوریت می باشد که تحت حرارت بالا فرم می گیرند. انحنای این درب ها ممکن است به سمت بیرون و یا سمت داخل باشد. نصب درب منحنی سبب شیک شدن هتل می شود.

نام دیگر درب اتوماتیک گرد ، درب های نیم دایره ای و منحنی و قوسی می باشد. برای هتل هایی با معماری خاص ، درب اتوماتیک گرد را مورد استفاده قرار می دهند. درب های گرد به نسبت درب های خطی ، فضای بیشتری را برای عبور و مرور در اختیار افراد قرار می دهد. تعداد لت های این درب با توجه به وسعت دهانه و دایره ای یا نیم دایره ای بودن درب ، متفاوت است و معمولاً درب های دایره ای ، چهار لت فیکس و چهار لت غیر ثابت دارند.

درب اتوماتیک کشویی ، از رایج ترین مدل های درب اتوماتیک هتل

بازشوی درب اتوماتیک کشویی به صورت کشویی بوده و فضای زیادی از کناره ها گرفته نمی شود. اگر دهانه ورودی بزرگ باشد ، بهتر است از درب های کشویی استفاده شود. بازشوی درب های لولایی به صورت یک طرفه و یا دو طرفه می باشد. تعداد لنگه های درب با توجه به دهانه ورودی مشخص می شود. شمار لنگه های ثابت و غیرثابت با توجه به مکان نصب و خواست کارفرما می تواند مختلف باشد.

درب اتوماتیک فولدینگ برای هتل ها

درب های تاشو یا فولدینگ دارای چندین لنگه های فیکس و غیرفیکس می باشند. برای هتل هایی که محدودیت عرضی و سایر محدودیت های شکلی دارند ، درب فولدینگ را نصب می کنند. این درب ها دارای مکانیزمی شبیه به درب های اتوبوس شهری می باشند که لت های آن در یک راستا به کناره ها و بر روی یکدیگر باز می گردند. با نصب چنین درب هایی می توان حداکثر فضا را برای عبور و مرور در اختیار داشت.

درب اتوماتیک استیل طلایی ، یکی از رایج ترین مدل های درب اتوماتیک هتل

درب های فریم دار ، یکی از محبوب ترین درب های اتوماتیک می باشند که فریم آنها می تواند به رنگ های نقره ای ، طلایی و دودی باشد. درب های فریم دار استیل طلایی بسیار شیک و زیبا هستند و بی شک نمای هتل را لاکچری و لوکس می کنند. در صورت نصب چنین دربی می توان فریم پنجره های هتل را طلایی رنگ انتخاب نمود که بر جذابیت نمای هتل بیش از پیش بیافزایند.

درب اتوماتیک پارکینگ هتل

یکی دیگر از درب های هتل ، درب پارکینگ می باشد که باید از جدیدترین کرکره برقی ها انتخاب شود. در طراحی و ساخت کرکره برقی های جدید ، از تجهیزات و یراق آلات پیشرفته ای استفاده شده است که موجب عملکرد بهتر کرکره برقی می شود.

نصب درب های معمولی برای پارکینگ هتل ها تقریباً منسوخ شده است و کرکره برقی های جدید جایگزین درب های قدیمی پارکینگ شده اند. بنابراین علاوه بر خرید جدیدترین مدل های درب اتوماتیک هتل ، باید به خرید کرکره برقی مناسب برای پارکینگ هتل توجه داشت.

قیمت درب هتل

طراحی نمای هتل از اهمیت بسزایی برخوردار است. نمای بیرونی هتل را با توجه به عوامل مختلفی طراحی می کنند. ممکن است نمای بیرونی یک هتل در پایتخت یک کشور با نمای بیرونی هتل در یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری متفاوت باشد. اما عنصری که در طراحی نمای تمامی هتل ها مشترک است ، بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و مدرن است که موجب راحتی افراد شود.

درب اتوماتیک هتل در انواع گوناگونی بوده که قیمت هر یک از آنها متفاوت است. بر اساس تعداد لنگه های درب ، میزان طول و عرض و ارتفاع درب ، تجهیزات مورد استفاده در درب ، نوع موتور مورد استفاده برای درب ، قابلیت ها و آپشن های مختلف درب و ... به تعیین قیمت درب اقدام می کنند. لذا شاهد اختلاف قیمت هر یک از مدل های درب اتوماتیک هتل هستیم. شما می توانید انواع درب مناسب برای هتل را از مجموعه ایپاکو خریداری کنید.

 

 

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما