سه شنبه, 11 خرداد 1400 20:09

موتور کرکره چند وات است | ولتاژ موتور کرکره

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

کاری که موتور کرکره برقی انجام می‌دهد و یکی از پر اهمیت ترین قسمت های کرکره می باشد، موتور کرکره چند وات است | ولتاژ موتور کرکره این است که انرژی الکتریکی را به انرژی تبدیل کند؛ هر فرد مکانیک می‌داند که موتورهای کرکره برقی چند نوع است : سانترال توبلار و ساید و هر یک کارایی خاص خود را دارد و در اماکن مختلفی استفاده می‌شوند، این موتورها مصارف مختلفی با یکدیگر دارند و در محل های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند: مثل پارکینگ، مغازه، مجتمع و پنجره و .....

بیشتر بخوانید :

چنانچه تمایل دارید بیشتر در مورد موتور کرکره برقی اطلاعات بدست بیاورید به صفحه اطلاعات موتور کرکره برقی

وارد شوید :

موتور کرکره چند وات است

مشخصات فنی موتور کرکره برقی

موتور های کرکره ها با همدیگر متفاوت هستند؛ ما به طور خاص دو موتور ساید و طول آن را با هم مقایسه خواهیم کرد، موتور ساید که موتور قوی هست و برای دربهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، قدرت او و توان او خیلی زیاد هست حتی کرکره های هزار و ۵۰۰ کیلوگرمی را می تواند بر روی خود نگه دارد و فضای بیشتری را اشغال می کند و در صورتی که برق از بین برود به وسیله برق اضطراری کار می‌کند و سقوط نمی‌کند و مصرف هم طبیعتاً بیشتر هست اما موتور توبلار موتور ضعیف تری هست و حرکت او ضعیف تر و کندتر هست ،موتور توبلار نمی تواند کرکره های سنگین وزن را بر روی خود نگه دارد.

ولتاژ موتور کرکره برقی

کرکره های برقی خواهند توانست برای استفاده راحت تر از وسیله موتور و از آن روش کنترل شوند و با کنترل کردن از طریق موبایل یا ریموت بالا و پایین بروند موتور ها انواع مختلفی دارند که برای نصب کردن این موتورها بسته به مدل آنها باید از آنها استفاده کرد و برق شهری با ولتاژ ۲۴ ولت یا برق های ضعیف تر از آن را باید استفاده کرد و این بسته به نوع موتور و، قابلیت، ظرفیت و توان آن است..

بیشتر بخوانید :

حال که درباره موتور کرکره چند وات است | ولتاژ موتور کرکره اطلاعات بدست آورده اید چنانچه تمایل دارید

درباره قیمت کرکره برقی و نحوه محاسبه آن بیشتر بدانید وارد شوید :

بهترین موتور کرکره برقی

موتورهای کرکره های برقی از پر اهمیت ترین قسمت ها هست و در بازار کرکره ها انواع مختلفی از موتورهای برقی وجود دارند با تنوع بسیار زیاد در اینجا ما به بیان دو مدل از این موتورها خواهیم پرداخت: موتور ساید و موتور توبلار که قدرت و قیمت آنها متفاوت است در اول باید نوع کاربردی آنها را بدانیم که موتوری که قرار هست بگیریم دارای چه عرض و طولی هست و چقدر بالا و پایین می‌رود و از این نظر ها با همدیگر متفاوت هست،سرعت و توان موتور چقدر باشد ؟ همه این ها بر روی قیمت موتور تاثیر گذار هست و بر روی انتخاب نوع موتور تاثیر دارد..

موتور ساید

قیمت بهترین موتور کرکره برقی

برای کرکره های برقی برای موتور کرکره ها نمی توان قیمتی را بیان کرد چون نوسانات زیاد هست و قیمت ها بالا و پایین می روند؛ لذا نمی توان قیمتی را به طور قطعی بیان کرد اما موتور بسته به توان ، بسته به قدرت ،بسته به سرعت آن قیمت‌های آن مختلف هست.

موتور سانترال کرکره برقی

م : موتور سانترال یک سری مزایا و یک سری معایب دارد مثلاً مزایا و فواید آن ا حرکت آن سریع و روان است عملکرد آن خیلی سریع می باشد به نسبت به بقیه موتورها و هنگامی که برق قطع شود می‌توان آن را نصب کرد اما معایب آن این است که نصب کردن آن دشوار هست و هزینه نصب آن هم بسیار بالا است، اگر قرار باشد به صورت درست و صحیح و به صورت استاندارد نصب شود باید بر روی تیغه های کرکره نصب شود که آن را خش می اندازد تعمیرات آن هم نیاز به مهارت خیلی بالا دارد و اگر خراب بشود باید یک یک فردی که متخصص هستید و مهارت کافی دارد آن را تعمیر کند؛ از مزایای آن این است که در مقایسه با بقیه موتور ها مثل توبولار و سایت حرکت روان و آسان تری دارد و سریعتر حرکت می کند و مشکلی هم که به نسبت به بقیه موتورها دارد این هست که نصب آن مشکل و هزینه آن هم زیاد است. .

موتور کرکره سانترال

برق موتور کرکره برقی

موتورهای کرکره برقی  دو نوع ساید و توبولار را ما با هم مقایسه می کنیم وقتی که برق قطع شود ساید از برق اضطراری خود استفاده می‌کند و می‌تواند آن را بالا و پایین کند اما توبولار برق اضطراری ندارد و اگر کرکره بالا باشد به پایین سقوط خواهد کرد.

 

تعداد نمایش: 847 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 21 شهریور 1400 20:41
محتوای بیشتر در این بخش: کرکره اتوماتیک فروشگاهی »

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما