یکشنبه, 10 مرداد 1400 10:12

درب پارکینگ مدرن | درب اتوماتیک مدرن

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

در حال حاضر انواع متفاوتی در سبک های متنوع از درب پارکینگ به صورت مدرن طراحی می ‌شوند و سپس به بازار عرضه می گردد . به مرور زمان و تمایل بیشتر مشتریان به ساده بودن درب اتوماتیک ، مدل های متنوعی طراحی شده و همواره مورد استفاده کاربران قرار می‌ گیرد .
 به طور کلی انواع درب پارکینگ به دو بخش تقسیم می شود که این تقسیم بندی در بخش درب پارکینگ به دو بخش اساسی همچون بخش طراحی و بخش کاربردی است و هر یک از این ها نیز به نوبه خود دارای زیرمجموعه هایی می باشند . پیش از اینکه به تقسیم بندی بپردازیم باید توجه داشته باشید که درب پارکینگ معمولا برای چه مکانی قرار است مورد استفاده قرار گیرد ، این مسئله شاید در ابتدا کمی ساده به نظر آید ، اما مطمئناً یک درب پارکینگ ساختمان ویلایی یا به طور کلی یک درب برقی مدرن برای درب اتوماتیک پارکینگ یا پارکینگ گاراژ مناسب نیست . برای درب های ساختمانی عمدتاً یک درب اتوماتیک ویلایی گزینه خوبی است . برای آشنایی بیشتر با انواع درب اتوماتیک  مدرن تا پایان ما را همراهی کنید .

بیشتر بخوانید :

چنانچه تمایل دارید درباره قیمت درب اتوماتیک و نحوه محاسبه آن بیشتر بدانید وارد شوید :

درب اتوماتیک مدرن

● انواع درب پارکینگ از حیث طراحی


درب پارکینگ مدرن
درب پارکینگ کلاسیک
درب پارکینگ لوکس
درب پارکینگ چوبی

● انواع درب پارکینگ از حیث کاربردی

درب پارکینگ ریلی
درب پارکینگ لولائی
درب پارکینگ تاشو
درب پارکینگ

درب پارکینگ مدرن

در واقع درب پارکینگ مدرن یکی از موضوعات مهم است که به صورت یک واژه کلی بیان می شود . هنگامی که شما در حال ایجاد یک درب پارکینگ همچون درب سی ان سی ، درب چوبی و یا درب اتوماتیک فلزی هستید بایستی اینگونه از درب ها را با یک سری امکانات و قابلیت هایی تهیه نمایید ، البته این بدین معنا نیست که شما یک درب پارکینگ مدرن بسازید ‌ برای اینکه بدانید درب مدرن چیست و چه ویژگی هایی دارد همراه ما باشید . هر چند مطالبی که قرار است عنوان کنیم تنها مخصوص درب اتوماتیک مدرن نیست بلکه تمامی درب های فلزی مخصوص پارکینگ نیز دارای چنین ویژگی هایی است .

درب پارکینگ مدرن
درب پارکینگ فلزی مدرن


به طور کلی معنای واژه مدرن در عصر حاضر یعنی به روز بودن با فرهنگ و علم روز پیش رفتن . در فرهنگ عمید واژه مدرن به صورت معانی زیر عنوان شده است :

۱. هر آنچه به زمان حال و دورۀ معاصر ارتباط دارد .
۲. هر آنچه مطابق با یافته های علمی ، فنی ، و هنری روز دنیا باشد .
۳. هر آنچه به امکانات رفاهی نو و پیشرفته مجهز باشد .
هنگامی که ما درباره درب پارکینگ فلزی مدرن سخن می گوییم بایستی توجه داشته باشید که منظور از این درب مدرن کدام قسمت از در می باشد . بر اساس این که در حال حاضر اکثر درب های پارکینگ فلزی با استفاده از بهترین تجهیزات در سراسر دنیا ایجاد می شود چنین نامی را برای آن عنوان کرده اند . بنابراین این موضوع تنها از نظر استفاده از تکنولوژی های به روز و تجهیزات زیادی که برای درب مورد استفاده قرار گرفته صدق می کند .
به طور کلی درب پارکینگ مدرن به طرح های اختصاصی گفته می ‌شود که بر اساس ساخت و طراحی آن که کاملاً زیبا و در عین حال ساده طراحی می‌ شوند ، متناسب با دکوراسیون ساختمان ها است .

انواع درب پارکینگ
● معرفی متریال درب پارکینگ مدرن


اکثر درب های پارکینگ به صورت پروفیل یا قوطی شاکله می باشد . نمای داخل کادر نیز ترکیبی از ورق هایی به سایز ۳ الی ۵ میل است . در واقع این نوع درب با استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر قابلیت بریدن دارند و مهم ترین عامل در طراحی و ایجاد یک درب مدرن می ‌توان به سادگی آن اشاره نمود . در حقیقت طی فرآیند تولید درب مدرن از بروز ترین و بهترین تجهیزات ، به کار گرفته می شود و وزن هر لنگه درب پارکینگ باید ۲۰ درصد از وزن تعریف شده برای جک کمتر باشد .
غالبا به منظور طراحی درب مدل از اشکال هندسی متفاوتی استفاده می گردد ، همچون مستطیل ، مربع و دایره که برای پایه های اصلی به هنگام طراحی درب مدرن مورد استفاده قرار می گیرد . هنگامی که متخصصان به طراحی درب پارکینگ مدرن می‌ پردازند توجه زیادی به جزئیات آن دارند ؛ چرا که ظرافت و سادگی جزئیات درب پارکینگ مدرن یکی از موارد اساسی به هنگام ساخت درب محسوب می شود . از همین رو از عناصر دکوراتیو اضافه به قسمت های داخلی درب مدرن تا حد زیادی جلوگیری می شود . در این روش از طراحی دقت به کلیات درب بسیار حائز اهمیت می باشد و هر گونه اشکال اضافه این مسئله را دچار مشکل خواهد کرد . به عبارت دیگر درب پارکینگ مدرن یعنی بروز بودن ، مجلل بودن و در عین حال ساده بودن .

 

تعداد نمایش: 602 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 31 مرداد 1400 12:53
محتوای بیشتر در این بخش: کرکره اتوماتیک فروشگاهی »

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما