درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی در چندین مدل طراحی و ساخته شده که هر یک در مکان های مختلفی مانند فروشگاه و داروخانه و ... به کار می روند.

درب های شیشه ای دستی در چندین نوع ساخته می شوند ؟

درب های شیشه ای قادر هستند مرزها میان محیط داخلی و خارجی را برداشته و اجازه ورود نور گسترده ای را به داخل محیط بدهند. این درب ها در انواع مختلفی شامل درب دستی لولایی ، درب شیشه ای فرانسوی ، درب شیشه ای دستی ریلی ، درب محوری ، درب کشویی دستی و درب های پشت به پشت و ...  طراحی و ساخته می شوند. انتخاب هر یک از این درب ها به مکان نصب آنها و سلیقه مشتری بستگی دارد.

معرفی یکی از انواع درب های شیشه ای

درب لولایی با توجه به حجم بسیار کمی که برای نصب اشغال می کند ، می تواند در مکان های مختلفی نصب شود. نصب این درب به ویژه در مکان هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند ، بسیار مفید است.

شیشه مورد استفاده در این درب ، سکوریت بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان نمی شکند. این درب به صورت 90 درجه یا قائم باز شده و فضای خوبی را برای عبور و مرور ایجاد می کند. این درب ها را در مدل های تک لنگه و دو لنگه طراحی و تولید می کنند.

برای ورودی هایی با دهانه کوچک ، درب تک لنگه و برای ورودی هایی با دهانه بزرگ ، درب دو لنگه را به کار می برند. زمانی که لنگه های درب تا 90 درجه باز می شوند ، فضای ایده آلی برای تردد ایجاد شده که حتی امکان حمل و نقل اسباب و وسیله های بزرگ از درب فراهم می شود.

درب شیشه ای لولایی فروشگاهی

دیگر استفاده از درب های قدیمی در فروشگاه ها منسوخ شده است. امروزه در اغلب فروشگاه ها از درب های شیشه ای استفاده نموده که شکیل و زیبا هستند. درب های شیشه ای نور طبیعی را از درب عبور داده و به فضای داخلی فروشگاه می رساند. بنابراین درون فروشگاه به روشن نمودن تجهیزات روشنایی کمتری نیاز است.

درب های لولایی که برای فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند ، امکان نصب تجهیزات مختلفی را بر روی خود دارند. به طور مثال می توان از دستگیره های فوق العاده شیکی بر روی آنها استفاده نمود و یا قفل های امنیتی بسیار مقاومی را بر روی آنها نصب نمود.

از دلایل نصب درب شیشه ای لولایی برای فروشگاه ها می توان به ایجاد دید گسترده از محیط ، زیبایی ، کیفیت و مقاومت بالا ، یکپارچی در طراحی ، سطح امنیتی بالا ، ایمنی خوب و ... اشاره نمود.

شاید برای برخی از شعب فروشگاه ها که مکان آنها ثابت نبوده و ممکن است هر سال جابه جا شوند ، نصب درب های اتوماتیک مقرون به صرفه نباشد. اما نصب درب های شیشه ای لولا می تواند همان مزایای نصب درب اتوماتیک را داشته باشد ، ولی به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

مزایای نصب درب سکوریت لولایی چیست ؟

  • این درب ها به دلیل جک های مقاومی و باکیفیتی که دارند پس از باز شدن به سرعت بسته شده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.
  • درب شیشه ای لولایی از مقاومت بالایی در برابر ضربه ، آب و حرارت و ... برخوردار می باشد. این درب در برابر تغییرات دمایی و فصلی مقاوم بوده و دچار انبساط و انقباض نمی شود.
  • نصب این درب ها در زیبایی نمای ساختمان اثرگذار است و زیبایی خاصی را به نمای مکان های مختلف می بخشد.
  • این درب ها در کاهش انتقال آلودگی صوتی از درب مؤثر بوده و تا حدودی می تواند سروصدای بیرون را به داخل انتقال نداده و موجب آرامش ساکنین شود.
  • با استفاده از قطعات و یراق آلات خوب و باکیفیت برای درب ، باز و بسته شدن درب بی صدا بوده و اصلاً صدای آزاردهنده ای ایجاد نمی شود.
  • سرعت باز و بسته شدن درب نسبتاً خوب است و برای باز و بسته شدن آن ، به نیروی خیلی زیادی نیاز نمی باشد. زیرا طراحی درب به گونه ای است که فرد در زمان باز و بسته کردن درب متوجه وزن درب نمی شود. به بیان دیگر ، اینگونه نیست که شما کل وزن درب را در زمان باز و بسته نمودن درب حس نموده و فشار زیادی را متحمل شوید.

اجزای درب شیشه ای لولایی

اجزای اصلی درب شامل شیشه های سکوریت ، دستگیره ها ، فریم ، لولاها ، قفل و ... می باشند. با توجه به اینکه این درب ها به صورت سفارشی هم ساخته می شوند ، می توان اجزای گوناگونی را به دلخواه بر روی آن نصب نمود که موجب افزایش امنیت و زیبایی درب شوند.

این درب ها از نظر ابعاد ( طول و عرض و ارتفاع ) دارای محدودیت بوده و اگر بخواهند آنها را در ابعاد بزرگی تولید کنند باید از تیرک ها میان پانل ها استفاده نمایند. ضخامت شیشه های درب بر اساس ارتفاع آنها تعیین می گردد.

ویژگی های درب شیشه ای لولایی چیست ؟

امکان نصب این درب ها بدون نیاز به چهارچوب وجود دارد.

این درب ها ، امکان چرخش غیراتومات را دارا می باشد.

با استفاده از جک ها ، بسته شدن درب ها به طور خودکار انجام می شود و نیازی نیست که ترددکنندگان برای بستن درب اقدام نمایند.

امکان ساخت این درب ها به صورت سفارشی وجود داشته و می توان قابلیت ها و امکانات موردنظر مشتری را برای آن اعمال نمود.

قیمت درب سکوریت لولایی

با توجه به اینکه درب شیشه ای لولایی در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود ، قیمت این درب ها متفاوت است. متریالی که برای ساخت درب مورد استفاده قرار می گیرد از نظر کیفیت و برند و نوع و ... متفاوت می باشد. لذا این مسئله بر قیمت درب اثرگذار است.

به طور مثال لولاهایی که برای درب مورد استفاده قرار می گیرند ممکن است از جنس استیل ، آلومینیوم ، آهن و ... باشند و این لولاها ایرانی یا وارداتی باشند. بنابراین قیمت درب با توجه به عوامل متعددی از قبیل موارد ذکر شده تعیین می شود.

 

محتوای بیشتر در این بخش: « حمام شیشه ای کرکره برقی هوشمند »

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما