درب اتوماتیک اسلایدینگ

درب اتوماتیک اسلایدینگ در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. نام دیگر این درب ها ، چهارلت یا دو لت می باشد.

آشنایی با درب اتوماتیک اسلایدینگ

درب های اتوماتیک در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک کاربردهای خاصی دارند. یکی از انواع درب اتوماتیک ، درب اسلایدینگ است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. مکانیزم باز و بسته شدن این درب ها به صورت کشویی می باشد. از این رو ، گاهی از این درب ها تحت عنوان درب های کشویی یاد می کنند. در ادامه می خواهیم به بررسی کاربرد ، مزایا ، ویژگی ، قیمت و سایر مسائل مربوط به این درب ها بپردازیم.

مزایای نصب درب کشویی

چرا استفاده از درب های اسلایدینگ بسیار متداول شده است و در مکان های مختلفی شاهد نصب درب اسلایدینگ هستیم. دلیل استقبال بالا از نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی ، مزایای بسیار زیاد آن است. برخی از این مزایا ، موارد زیر می باشند.

  • ظاهر این درب ها بسیار شیک و مدرن است. لذا به منظور افزایش زیبایی نمای داخلی یا خارجی مکان های مختلف ، درب کشویی را نصب می کنند.
  • اگر شما هم از علاقمندان به آرامش و محیطی آرام هستید ، باید بدانید که این درب ها به هنگام باز و بسته شدن هیچگونه صدایی تولید نمی کنند.
  • حفظ انرژی در شرایط حال حاضر بسیار مهم است. آیا می دانستید که درب های کشویی سبب حفظ انرژی داخل محیط شده و از هدررفت انرژی جلوگیری می کنند ؟
  • این درب ها این امکان را دارند که به سیستم حضور و غیاب متصل گردند.
  • یکی از مزایای اصلی این درب ها که برای ساختمان های مدرن و امروزی مهم است ، امکان کنترل ورود و خروج عابرین و تردد کنندگان از ساختمان است.
  • درب اتوماتیک اسلایدینگ به گونه ای است که سرعت باز و بسته شدن آن ، قابل تنظیم است و شما می توانید سرعت باز و بسته شدن آن را به دلخواه خود ، تنظیم نمایید.
  • شما به راحتی از درب کشویی تردد می کنید و دردسرهای باز کردن درب با دست را نخواهید داشت. این ویژگی برای برخی از افراد مانند معلولین و افراد سالخورده بسیار کاربردی است.

بررسی مکانیزم درب کشویی

حرکت این درب ها در راستای عرضی بوده و فضای مناسبی را برای تردد بوجود می آورند. مکانیزم درب به گونه ای است که درب توسط موتورهای خاص خود بر روی ریل ها حرکت نموده و باز و بسته می شود. به منظور حرکت درب در فریم های بالایی و پایینی درب ، غلتک های ویژه ای از جنس های مختلفی در درب اتوماتیک اسلایدینگ به کار رفته است.

این درب ها بر اساس سنسورهای هوشمند ، حضور موانع و افراد را تشخیص داده و سیگنال هایی را ارسال می کند که به موجب آن ، درب باز و بسته می شود. بر روی این درب ها ، سنسورهای کنترل سرعت تعبیه شده است تا از وارد شدن صدمه به افراد در حین تردد جلوگیری کند.

به طور کلی ، عملکرد اغلب درب های اتوماتیک مشابه یکدیگر است ، اما ممکن است در برخی موارد جزئی تفاوت هایی وجود داشته باشد.

انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ

این درب ها بر اساس مکان نصب ، مقدار بازشوی درب و عملکرد و ... به چندین مدل دسته بندی می شوند.

درب برقی اسلایدینگ چهار لت :

یکی از انواع درب های کشویی یا اسلایدینگ ، درب چهار لت می باشد. این درب ها دارای دو لت متحرک و دو لت ثابت و فیکس می باشد. میزان بازشوی درب های چهارلت به میزان نصف کل درب است. این درب ها ، بسیار زیبا و مدرن بوده و در مکان هایی که دهانه ی ورودی بزرگ است ، کاربرد دارند.

درب برقی دو لت متحرک

همانگونه که از نامش پیداست ، این درب ها تنها دارای دو لت متحرک می باشند. این درب ها را در مراکزی به کار می برند که فضای کافی جهت حرکت لت های متحرک درب ها بر روی دیوار موجود باشد. عملکرد این دسته از درب ها به گونه ای است که دو لت متحرک از کناره ها باز گردیده و فضای بازشوندگی به میزان کل دهنه درب می باشد. در نتیجه فضای مناسبی برای تردد در اختیار ترددکنندگان قرار می گیرد.

درب اتوماتیک اسلایدینگ یک لت ثابت و یک لت متحرک

همانگونه که با توجه به عنوان درب متوجه شدید ، این درب دارای یک لت ثابت و یک لت متحرک می باشد. سمت بازشوی این درب ، می تواند از سمت راست یا از سمت چپ باشد. بازشوندگی آن با حرکت لت غیرثابت بر روی لت فیکس است.

درب کشویی یک لت متحرک

آخرین مورد از انواع درب های کشویی ، درب یک لت متحرک می باشد. این درب را برای مکان هایی به کار می برند که از عرض کمی برخوردار بوده و به ماکزیمم میزان بازشوندگی نیاز می باشد. بر اساس مکانیزم درب باید فضای کافی جهت حرکت لت متحرک بر روی دیوار وجود داشته باشد تا در عملکرد درب اختلالی بوجود نیاید.

خرید درب اتوماتیک اسلایدینگ

درب کشویی در رستوران ها ، هتل ها ، فروشگاه ها ، سینماها ، ورودی مجتمع های تجاری و مسکونی و ... به کار می رود. برای خرید درب کشویی یا اسلایدینگ برای این مکان ها ، باید به موارد مختلفی توجه داشت. کیفیت قطعات درب ، ساخت درب بر اساس استانداردها و اصول کیفی ، تناسب نوع درب کشویی با مکان نصب درب و ... از مواردی هستند که باید لحاظ شوند.

ایپاکو سالهاست که در زمینه فروش انواع درب اتوماتیک از جمله درب اسلایدینگ فعالیت قابل قبولی دارد. یکی از معتبرترین و مطرح ترین شرکت های حال حاضر در سطح کشور در زمینه انواع درب اتوماتیک ، ایپاکو است.

قیمت خرید درب کشویی

جهت اطلاع از قیمت درب اتوماتیک اسلایدینگ ، باید با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل کنید. اما به طور کلی درنظر داشته باشید که قیمت خرید درب کشویی با توجه به فاکتورهای مختلفی برآورد می شود. ابعاد ورودی ، جنس شیشه ی به کار رفته در درب ، کیفیت یراق آلات استفاده شده برای درب ، نوع موتور درب ، کیفیت و دقت ساخت و ... از جمله این فاکتورها می باشند. ایپاکو ، بهترین و باکیفیت ترین انواع درب کشویی را با قیمت کاملاً مناسب به مشتریان گرامی ارائه می نماید.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما