شنبه, 30 مرداد 1400 19:17

انواع جک پارکینگ | جک درب اتوماتیک

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

به طور کلی در انواع جک پارکینگ | جک درب اتوماتیک پارکینگ از یک مکانیسم مکانیکی و پنوماتیکی و یا هیدرولیکی برخوردار هستند که بعد از نصب بر روی درب های لولایی قابلیت باز و بسته کردن در را فقط با فشار دادن دکمه ریموت کنترل ایجاد خواهد کرد ، علت برتری جک های هیدرولیکی در مقایسه با جک های مکانیکی قابلیت تردد بسیار زیاد و و همچنین در های صنعتی است .

بیشتر بخوانید :

حال که درباره انواع جک پارکینگ | جک درب اتوماتیک اطلاعات بدست آورده اید چنانچه تمایل دارید درباره قیمت درب اتوماتیک و نحوه محاسبه آن بیشتر بدانید وارد شوید :

انواع جک پارکینگ | جک درب اتوماتیک


● قطعات موجود در پک جک پارکینگ


اتصالات نصب ، چراغ چشمک زن ، مرکز کنترل ، ریموت کنترل ، چشمی ، جک بازویی .
• مرکز کنترل : مرکز کنترل معمولا به عنوان مغز جک پارکینگ معرفی می شود بدین صورت که تمامی فرمان هایی همچون باز و بسته شدن و توقف از سوی مرکز کنترل صادر می شود .

با توجه به مرکز کنترل از مهمترین اجزا است در کرکره برقی نیز اهمیت ویژه ای دارد.
• چشمی : با استفاده از اشعه مادون قرمز می ‌توان مانع خارجی میان در را شناسایی کرد و از بسته شدن درب و آسیب رسیدن به خودرو و سایر اشخاص پیشگیری نمود .
• چراغ چشمک زن : چراغ چشمک زن بر اساس فرمان صادر شده از طرف مرکز کنترل تمامی علائم هشدار دهنده را نشان خواهد داد .
• ریموت کنترل : ریموت کنترل معمولاً به عنوان ابزار ارتباط میان مرکز کنترل و مصرف کننده فعالیت می کند . این دستگاه برای کرکره برقی نیز مورد استقاده قرار میگیرد و به طور معمول تعداد ۲ عدد ریموت در پک جک‌ بازویی قرار دارد که به هنگام نیاز می توان تعداد آن را نیز افزود .
• جک بازویی : جک بازویی معمولاً به عنوان یک وسیله معرفی می شود که نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی مورد نیاز به منظور باز و بسته کردن درب لولایی تبدیل خواهد کرد .


جک پارکینگ

توجه داشته باشید که جک‌پارکینگ در مدل ها و انواع متفاوتی در بازار وجود دارد که دارای جنس های متنوع می باشد اما به منظور اتوماتیک کردن درب های لولایی باید چندین مولفه را مد نظر قرار داد تا به وسیله این موارد بتوان یک خرید خوب را انجام داد ، از جمله عواملی که می‌توان به هنگام خرید مد نظر قرار داد عرض هر لنگه درب ؛ تعدا تردد و باز شدن درب در شبانه روز ،  وزن هر لنگه درب می باشد .

انواع جک پارکینگ | جک درب اتوماتیک

جک پارکینگ الکترومکانیکی

جک پارکینگ الکترومکانیکی از انواع جک های بازویی به شمار می ‌آید که به منظور تردد های نسبتاً پایین و درب هایی با عرض کم مناسب است . در واقع این نوع از جک پارکینگ با استفاده از نیروی مکانیکی و همچنین گیربکس کار می ‌کند . به طور کلی کارکرد این نوع از جک بدین صورت است که موتور کوچکی در بخش بالای بازوی جک وجود دارد که با استفاده از گیربکس به ماردون جک کمک خواهد کرد تا با افزایش و گاهی با کاهش طول موجب باز و بسته شدن در شود . دقت داشته باشید که این نوع از جک به لحاظ ایمنی همچون درب های هیدرولیکی از سطح امنیت بالایی برخوردار هستند . البته با استفاده از یک قفل برقی می ‌توان امنیت آن را چند برابر نمود .

جک پارکینگ هیدرولیکی

جک پارکینگ هیدرولیکی بیشتر مواقع به منظور مصارف تجاری و صنعتی که نیاز به درب های سنگین با تردد های  بالا دارد ، مورد استفاده قرار می گیرد . مهمترین عملکرد این نوع از جک ها مربوط به فشار روغن است . به طور کلی برتری جک های هیدرولیکی در مقایسه با جک های الکترومکانیکی استهلاک کم ، توانایی کار کرد زیاد و همچنین قدرت نامحدود آن می باشد ؛ اما به لحاظ قیمت و هزینه آن از جک های الکترومکانیکی بسیار گران تر می باشد .

جک پارکینگ فک FAAC ایتالیا

انواع جک پارکینگ

این نوع از جشن جزء محصولات کشور ایتالیا است است به طور کلی از دیرباز تاکنون این برند بر اساس کیفیت و خدماتی که به مشتریان ارائه داده است به عنوان یکی از مارک های معتبر در بازار معرفی شده است . جک پارکینگ فک با قابلیت کاور آلومینیومی اضافه و شفت فولادی ضخیم و باکیفیت ، برای تردد های زیاد و همچنین شرایط آب و هوایی دشوار مناسب به نظر می ‌آید
 یکی از بهترین قابلیت ها و کارایی هایی که می توان برای جک پارکینگ فک در نظر گرفت ، نرم و بی صدا بودن آن و همچنین دوام زیادش می باشد .
در واقع به رند فک در میان افرادی که همواره در پی کیفیت و جنس خوب هستند بیش از همه در بازار ایران نظم میشود و معمولاً دارای مدل های متنوعی در بازار می باشد که برای واحد های مسکونی  با طول هر لنگه درب تا 3 متر و درب های دو لنگه صنعتی با حداکثر طول 7 متر است .

 

 

 

جک درب اتوماتیک بازوئی

تعداد نمایش: 1157 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 09 شهریور 1400 19:49
محتوای بیشتر در این بخش: کرکره اتوماتیک فروشگاهی »

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما