یکشنبه, 07 ارديبهشت 773 11:12

کرکره پنجره طرح چوب | کرکره دکورال

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

کرکره برقی طرح چوب یکی از پرطرف دارترین طرح های درب اتوماتیک به شمار می رود. طرح چوب توانسته علاوه بر زیبایی چشم نواز، مقاوت و استحکام خوبی داشته باشد. با ما در محتوای کرکره پنجره طرح چوب با ما همراه باشید.

----------------------------------------------------------------------------------------------
کرکره پنجره طرح چوب

کرکره برقی طرح چوب

تولید کرکره پنجره طرح چوب

تیغه کرکره پنجره طرح چوب بر پایه تیغه های کرکره آلومینیومی ساده که طرح چوب بر روی آن ها پیاده می شود. بعد از تولید کرکره آلومینیومی از رنگ الکترواستاتیک بر روی آن استفاده می شود تا رنگی مشابه رنگ چوب پیدا کند. در مرحله بعد لایه ای از طرح چوب بر روی تیغه های آلومینیومی کشیده شده و توسط ابزار و مواد فرآیند تولید تکمیل می شود.

از کرکره طرح چوب در ساختمان ها و نماهای متفاوتی استفاده می شود. در مواردی از طرح چوب برای درب برقی پارکینگ و پنجره برقی استفاده می شود که باعث تناسب و زیبایی چشم نظیری خواهد شد. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت طرح چوب زیبایی آن است که تناسب رنگ و طرح درب ورودی، نما و پنجره موجب بهبود شرایط ظاهری بنا خواهد شد. 

شاید شما تصور کنید که کرکره طرح چوب حالت فانتزی و ظریفی داشته و طول عمر کمتری داشته باشد، اما بر خلاف تصور بسیاری از افراد این کرکره ها به دلیل فرآیند و استفاده از متریال ها و مواد اولیه و ابزارالات با کیفیت و فیلم نازکی بر روی کرکره ها قرار می گیرد، محصول نهایی بسیار با کیفیت است.

 

:بیشتر بدانید

:حال که اطلاعات لازم در مورد کرکره پنجره طرح چوب | کرکره دکورال به دست آوردید، برای مشاهده و محاسبه قیمت آنلاین کرکره برقی وارد شوید

 

 

ویژگی کرکره پنجره طرح چوب

شاترز پنجره از سیستم های جدید امنیتی خانگی و محل کار می باشد که در عین حال یک عامل مهم ذخیره انرژی محسوب می گردد. که در عین امنیت، زیبائی خاصی برای منازل، ادارات و ویلا بوجود می آورد.
-
محور درب سایز های خانگی و صنعتی می باشد.
-
کلیه متعلقات با پوشش ضد زنگ محافظت می گردد.
-
ابعاد نصب تا ارتفاع 4 متر و عرض 5 متر می باشد.دستگاه های کنترل تردد bms و سایر سیستم های کنترل دسترسی بازو بسته می شوند.
-
استاندارد مقاومت در مقابل باد کلاس 2 را دارا می باشد.

استفاده از موتور های توبلار کمپانی آلمانی زومر و کمپانی ایتالیایی فک در کرکره پنجره ای ایپاکو کیفیتی بسیار بالا را برای استفاده طولانی مدت به شما ارائه می نماید.
با استفاده ار کرکره های پنجره ای ایپاکو زیبایی خاصی رابه محل زندگی خود می آورید. شاترز پنجره از سيستم هاي جديد امنيتي خانگي و محل كار است كه درعين حال يك عامل مهم ذخيره انرژي مي باشد.

کرکره پنجره طرح چوب

فضاي آرام و خصوصي  :
كركره پنجره اتوماتيك طرح چوب محيطي آرام و خصوصي را براي شما ايجاد مي كند. این کرکره های دید بیرونی پنجره را از بین می برد.


عايق اشعه مضر خورشيد – ذخيره انرژي  :
كركره پنجره اتوماتيك از ورود اشعه مضر خورشيد جلوگيري مي كند. و بدين ترتيب كنترل نور فضاي داخل ساختمان و جدا كردن آن از محيط بيرون به راحتي انجام مي گيرد.
كركره های برقی اتوماتيك از هدر رفتن انرژي جلوگيري مي كند. فضاي داخل را در زمستان گرم و در تابستان خنك نگه مي دارد. صرفه جويي در انرژي به نسبت 30% از ويژگي هاي مهم پرده كركره هاي ایپاکو است.

:بیشتر بدانید 

حال که اطلاعات لازم در مورد کرکره پنجره طرح چوب به دست آوردید، برای مشاهده کرکره برقی ضد سرقت کلیک کنید:

 
عايق باد و باران  :
کرکره پنجره ای اتوماتیک به هنگام وقوع طوفان، باد، باران و ساير عوامل جوي مزاحم، به اختيار و كنترل شما به طور دستي با يك حركت ساده و يا به طور اتوماتيك با استفاده از سنسورهاي اتوماتيك بسته شده و يك حفاظ زيبا و با اطمينان ايجاد مي كنند.


محيط مناسب براي خواب روزانه  :
كركره هاي گردان با كاهش نور و آلودگي صدا محيط مناسبي را براي خواب روزانه مهيا مي نمايد.


كنترل صدا  :
كركره پنجره -کرکره برقی- آلودگي صدا از قبيل ترافيك و غيره را به ميزان 6 دسیبل كاهش مي دهد.


جنس  :
كركره هاي اتوماتيك آلومينيوم با رنگ كوره اي دائم و فیلم طرح چوب ایتالیائی که توسط وکیوم به کرکره چسبیده میشود و دارای مقاومت ماندگاری بسیار بالائی می باشد كه در مقايسه با كركره هاي چوبي از استحكام و دوام بيشتري برخوردار است.


زيبايي با تنوع رنگ بسيار  :
كركره هاي گردان در رنگ هاي متنوع با ظرافتي فوق العاده هماهنگ با زيبايي ساختمان ارائه مي گردد و به صورت تسمه اي (دستي) يا موتوري (با كنترل كننده از راه دور و يا كليد) جهت استفاده راحت قابل نصب مي باشد.

گارانتی :

دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

کرکره پنجره طرح چوب | کرکره دکورال

 

:بیشتر بدانید 

حال که اطلاعات لازم در مورد کرکره پنجره طرح چوب | کرکره دکورال به دست آوردید، برای مشاهده آموزش تنظیم کرکره برقی کلیک کنید:

 

 

 

 

تعداد نمایش: 11455 دفعه آخرین ویرایش در دوشنبه, 13 دی 1400 14:24
محتوای بیشتر در این بخش: « نکته آخر در مورد ایپاکو

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما