چهارشنبه, 10 آذر 1395 18:30

کرکره برقی پنجره | حفاظ پنجره

این مورد را ارزیابی کنید
(25 رای‌ها)

تاکنون به این نکته فکر کرده اید اگر در ویلا و یا منزل شما بجای نرده از حفاظ برقی پنجره استفاده میکردید چه نمای زیباتری داشت و به راحتی می توانستید از منظره خارج از ویلا لذت ببرید اگر چنین اتفاقی برایتان افتاده است با ما در بخش کرکره برقی پنجره | حفاظ پنجره همراه باشید.

---------------------------------------------------------------------------------------------
کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره و حفاظ پنجره

معرفی محصول کرکره برقی پنجره :

ویژگی ها و کاربرد حفاظ پنجره :

مشخصات فنی حفاظ برقی پنجره :

قیمت کرکره برقی پنجره :

کلیپ کرکره برقی پنجره :

گالری تصاویر کرکره برقی پنجره ای :

دانلود کاتالوگ حفاظ پنجره ای :

سوالات متداول درباره کرکره پنجره :

معرفی کرکره برقی پنجره :

کرکره برقی پنجره یا محافظ پنجره از محصولاتی می باشد که استفاده عمومی دارد و جهت حفاظت پنجره های ویلا و باغ و آپارتمان و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد.
تیغه کرکره اتوماتیک پنجره اغلب از نوع تیغه آلومینیوم سایز 60 و یا 80 می باشد و موتور این نوع کرکره از نوع موتور تیوبلار می باشد که شفت (درام) آن در دو نوع لوله ای گرد و هشت ضلعی می باشد.
جهت نصب کرکره برقی پنجره می بایست از کاور های کامپوزیت و یا فلزی استفاده نمود چرا که اغلب کسانی که قصد استفاده از کرکره اتوماتیک پنجره را دارند افرادی هستند که در ویلا و باغ خود جهت بهره مندی از نمای بیرون ویلا و لذت بردن از فضای باغ خود را دارند و جهت ایمن سازی قصد خرید کرکره برقی پنجره را دارند به همین خاطر در لوکس سازی و زیباسازی این نوع کرکره می بایست دقت لازم صورت گیرد تا مشتری درخواست کننده این نوع سفارش رضایت خاطرش جلب گردد.

حفاظ پنجره

ویژگی های کرکره برقی پنجره

شاترز پنجره از سیستم های جدید امنیتی خانگی و محل کار می باشد که در عین حال یک عامل مهم ذخیره انرژی محسوب می گردد. که در عین امنیت، زیبایی خاصی برای منازل، ادارات و ویلا بوجود می آورد .
از ویژگی های کرکره برقی پنجره ظرافت و زیبایی آن می باشد که در ابعاد کوچکتر از تیغه های 60 مورد استفاده میگردد.


از مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره میتوان موارد ذیل را نامبرد :
حرکت روان و بدون با صرف نیروی کمتر امنیت (با قفل های منحصر به فرد)
عدم اشغال فضا به هنگام باز و بسته شدن درب افزایش درب زیبایی نمای پنجره
حفاظت محیط در برابر عوامل جوی نا مساعد و نور آفتاب
حفاظت در برابر سرقت
قابلیت کنترل از راه دور از طریق نرم افزارهای موبایل و کامپیوتری
محور درب سایز های خانگی و و اداری می باشد.
کلیه متعلقات با پوشش ضد زنگ محافظت می گردد.
با استفاده ار کرکره های پنجره ای ایپاکو زیبایی خاصی رابه محل زندگی خود می آورید.
فضاي آرام و خصوصي :
كركره پنجره اتوماتيك محيطي آرام و خصوصي را براي شما ايجاد مي كند. این کرکره های دید بیرونی پنجره را از بین می برد.
عايق اشعه مضر خورشيد – ذخيره انرژي :
كركره پنجره اتوماتيك از ورود اشعه مضر خورشيد جلوگيري مي كند و بدين ترتيب كنترل نور فضاي داخل ساختمان و جدا كردن آن از محيط بيرون به راحتي انجام مي گيرد.
كركره های برقی پنجره از هدر رفتن انرژي جلوگيري مي كند. فضاي داخل را در زمستان گرم و در تابستان خنك نگه مي دارد. صرفه جويي در انرژي به نسبت 30% از ويژگي هاي مهم پرده كركره هاي ایپاکو است.

بیشتر بخوانید: کرکره برقی صنعتی

کرکره پنجره اتوماتیک
عايق باد و باران :

کرکره برقی پنجره ای اتوماتیک به هنگام وقوع طوفان، باد، باران و ساير عوامل جوي مزاحم، به اختيار و كنترل شما به طور دستي با يك حركت ساده و يا به طور اتوماتيك با استفاده از سنسورهاي اتوماتيك بسته شده و يك حفاظ زيبا و با اطمينان ايجاد مي كنند.
محيط مناسب براي خواب روزانه :
كركره هاي گردان با كاهش نور و آلودگي صدا محيط مناسبي را براي خواب روزانه مهيا مي نمايد.

كنترل صدا :

كركره هاي اتوماتيك آلومينيوم با رنگ كوره اي دائم، با فوم پلي اورتان (اسفنجي) است كه در مقايسه با كركره هاي چوبي از استحكام و دوام بيشتري برخوردار است.

زيبايي با تنوع رنگ بسيار :

كركره هاي گردان در رنگ هاي متنوع با ظرافتي فوق العاده هماهنگ با زيبايي ساختمان ارائه مي گردد و به صورت تسمه اي (دستي) يا موتوري (با كنترل كننده از راه دور و يا كليد) جهت استفاده راحت قابل نصب مي باشد.

گارانتی :

دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

مشخصات فنی کرکره برقی پنجره

استفاده از موتور های تیوبلار کمپانی آلمانی و چینی و کمپانی ایتالیایی فک در کرکره پنجره ای ایپاکو کیفیتی بسیار بالا را برای استفاده طولانی مدت به شما ارائه می نماید.

استاندارد مقاومت در مقابل باد کلاس 2 را دارا می باشد.

ابعاد نصب از عرض 1 متر و ارتفاع 1 متر تا ارتفاع 4 متر و عرض 5 متر می باشد.

این درب ها بوسیله ریموت کنترل، دستگاه های کنترل تردد bms و سایر سیستم های کنترل دسترسی بازو بسته می شوند.

عملکرد آسان و روان با کنترولر های تک کانال تا 99 کانال

كركره پنجره - کرکره برقی - آلودگي صدا از قبيل ترافيك و غيره را به ميزان 6 دسیبل كاهش مي دهد.

قیمت کرکره برقی پنجره 

کرکره برقی پنجره ها با توجه به شرایط آب و هوایی، اندازه و بودجه متغیر است.

قیمت کرکره پنجره دستی

کرکره پنجره دستی شامل کرکره‌هایی هستند که در گذشته بسیار رواج داشتند. این کرکره‌ها هم اکنون نیز با سطح کیفیت بالا و رعایت استانداردها به تولید می‌رسند. تولید کنندگان با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته برای تولید این کرکره‌ها سعی بر این دارند تا محصولاتی درجه یک را با مقاومت بالاتر از محصولات نسل قدیمی روانه بازار کنند.

حال برای خرید کرکره‌های مدل دستی شما عزیزان باید به بررسی قیمت کرکره پنجره دستی بپردازید. پارامترهای متعددی روی قیمت این کرکره‌ها تاثیر دارد که با بررسی آنها متوجه ارزش واقعی این محصولات خواهید شد.

از مهمترین نکاتی که برای دسترسی به مقرون به صرفه‌ترین قیمت کرکره پنجره دستی باید مورد توجه قرار بگیرد، خرید از یک شرکت قابل اعتماد است. ایپاکو بزرگترین و قدرتمندترین شرکت توزیع کننده انواع درب‌های کرکره‌ای مدل دستی و حتی مدل‌های اتوماتیک در بازار ایران می‌باشد. با دسترسی به این مجموعه قطعاً کرکره‌هایی را با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه تهیه می‌کنید.

نوع تیغه‌هایی که برای کرکره برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد، روی قیمت آن تاثیر دارد. شاید به نظر شما تنها تیغه‌های سفید و کرمی برای تولید کرکره برقی استفاده می‌شوند. اما امروزه تولیدکنندگان از تیغه‌هایی با کیفیت عالی و تنوع رنگی بسیار زیاد استفاده می‌کنند. با توجه به این تنوع رنگی خریداران نیز می‌توانند کرکره‌هایی را با رنگ متناسب با سلیقه خود و همچنین نمای مکان مورد نظر انتخاب نمایند.

کرکره پنجره دستی در طرح‌های متنوعی عرضه می‌شود. بر اساس شکل طراحی کرکره، قیمت آن نیز متفاوت است. حال مدل و طراحی کرکره‌های مناسب پنجره می‌تواند به سلیقه کاربران البته با رعایت استانداردها انتخاب شود. از آنجایی که کرکره‌های پنجره برای برقراری امنیت هستند، پس انتخاب یک مدل مناسبی که امنیت را برقرار کند الزامی است.

بیشتر بخوانید: درب اتوماتیک

خرید کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره یکی از مدل‌های متداول انواع درب‌های کرکره‌ای است. برای بسیاری از مکان‌ها ویژه صنایع، جهت ایمنی بیشتر در قسمت پنجره‌ها از درب‌های کرکره‌ای استفاده می‌کنند. این کرکره‌های پنجره‌ای در ابعاد کوچکتر از کرکره‌های مخصوص درب به تولید می‌رسند. مهم است شما هنگام خرید کرکره برقی پنجره به تمامی نکات توجه داشته باشید.

 در صورتی که نکات جامع خرید این کرکره‌ها را در نظر قرار دهید بدون شک با قاطعیت بهترین کرکره‌های پنجره را تهیه می‌کنید. چه بسا اینکه برای برقراری امنیت هر فضایی نیز باید حتماً به راهنمای انتخاب یا خرید توجه داشت. مهمترین پارامتری که برای خرید کرکره برقی پنجره مورد بررسی قرار می‌گیرد، امنیت کرکره برقی است. برای افزایش امنیت نیز باید تمامی مشخصات این کرکره‌های پنجره‌ای را مورد بررسی قرار دهید.

کرکره برقی پنجره یکی از پیشرفته‌ترین کرکره‌هایی است که امنیت بالاتری در مقایسه با کرکره‌های دستی دارد. شما کاربران عزیز باید این کرکره‌ها را در یک متریال مناسب انتخاب کنید. معمولاً کرکره‌ها با تیغه‌هایی از جنس آهن، آلومینیوم، فولاد و دیگر متریال‌های مقاوم در برابر ضربه و شرایط محیطی به تولید می‌رسند. نوع کاربری، شرایط اقلیمی و دیگر مشخصات کرکره‌ها را به تناسب نوع کاربرد آن بررسی کنید.

انتخاب رنگ کرکره برقی یکی از پارامترهایی است که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. به کارگیری رنگ الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی این درب‌های کرکره‌ای نه تنها باعث زیبایی آنها می‌شود، بلکه استقامت آنها را نیز افزایش می‌دهد. این درب‌های کرکره‌ای توسط رنگ‌های مخصوص طی چندین مرحله رنگ آمیزی می‌شوند.

 به کارگیری رنگ الکترواستاتیک برای افزایش مقاومت ورقه در برابر شرایط محیطی است. همچنین تنوع رنگی آنها برای جلب رضایت مشتری و زیبایی درب و محیط کاربردی اهمیت بسیار بالایی دارد.

قیمت کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره یکی از محصولات پیشرفته و اتوماتیک نسل جدید است. هم اکنون این کرکره‌های مناسب استفاده برای پنجره، در ابعاد، مدل، طرح، رنگ و با برندهای متنوعی به تولید می‌رسند. تمامی مشتریان برای اینکه از خرید خود راضی باشند، نکاتی را برای انتخاب بهترین کرکره‌های پنجره مورد بررسی قرار می‌دهند.

 یکی از مهمترین پارامترهایی که همه کاربران به آن توجه دارند، بررسی قیمت کرکره برقی پنجره است. برای تعیین قیمت هر محصولی تمامی مشخصات آن را در نظر قرار می‌دهند.

نوع موتور کرکره برقی پنجره از جمله مهم‌ترین پارامترهایی است که باید در اولویت خرید قرار بگیرد. حتی انتخاب یک موتور مناسب با عملکرد مناسب، طول عمر عالی و حتی بدون ایجاد سر و صدا در این سیستم‌ها مهم است. بسیاری از افراد از صدای بسیار بالای کرکره‌ها هنگام باز و بسته شدن شکایت می‌کنند. شما کاربران عزیزی که هزینه بسیار کمی را برای خرید کرکره‌هایی با موتورهای بی‌کیفیت پرداخت خواهید نمود، پس نباید انتظار کرکره با کیفیت داشته باشید.

جنس تیغه‌هایی که متناسب با شرایط محیطی انتخاب می‌شود، دیگر نکته تاثیرگذار روی قیمت کرکره برقی پنجره است. حال برخی از افراد دوست دارند کرکره‌هایی را انتخاب کنند که از فضای بیرون به راحتی محیط داخل قابل مشاهده باشد. این افراد می‌توانند تیغه‌های پلی کربنات را با کیفیت مطلوب انتخاب کنند. در غیر این صورت تیغه‌های فولادی، آهنی یا آلومینیومی مناسب استفاده برای کرکره برقی پنجره خواهند بود.

قطعاً یکی از نکات مهم خرید توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول است. این گارانتی و خدمات پس از فروش منزله تضمین کیفیت محصول را دارند. همین دو پارامتر مهم از جمله فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت کرکره‌های برقی هستند. اگر محصول شما گارانتی داشته باشد، می‌توانید در مواقع حساس یا خرابی درب اتوماتیک، جهت تعمیر از کارشناسان خبره و توانمند شرکت مورد نظر کمک بگیرید.

انواع کرکره پنجره

قطعاً شما هم روی پنجره‌های ساختمان‌های مدرن، کرکره‌هایی را دیده‌اید که از نظر زیبایی قابل تحسین هستند. این کرکره‌ها بیشتر جنبه حفاظتی دارند و جایگزین مناسبی برای پرده خواهند بود. هم اکنون کرکره در انواع مدل‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. هر یک از انواع کرکره پنجره ویژگی‌های شاخصی دارد که قبل از خرید باید به بررسی آنها پرداخت.

کرکره پنجره فلزی

کرکره پنجره فلزی جزو‌ مطرح‌ترین کرکره‌هایی است که هم اکنون در بسیاری از مراکز از آنها استفاده می‌کنند. این کرکره‌ها از جنس فلزاتی نظیر آلومینیوم با وزن سبک و رنگ ثابت به تولید می‌رسند. مشابه اسکلت‌های افقی هستند که به یکدیگر متصل شده و روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

ساختار آنها به گونه‌ای طراحی شده که توسط مکانیزم گیربکس و همچنین طناب به قسمت بالا و پایین کشیده می‌شود. هم اکنون طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی از این کرکره‌ها در بازار وجود دارد. می‌توانید به تناسب رنگ و طرح کاغذ دیواری یا رنگ دیوارها این کرکره‌ها را نیز با همان طرح و رنگ سفارش دهید. همین یکدست بودن رنگ کرکره با دیوار و دکوراسیون می‌تواند فضای آن مجموعه را زیباتر جلوه دهد.

سال‌هاست که کرکره‌های فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و جزو پرطرفدارترین کرکره پنجره محسوب می‌شوند. این کرکره‌ها مناسب استفاده برای اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، بالکن و غیره هستند. اگر به دنبال مدرن‌تر شدن دکوراسیون فضای مورد نظر هستید، می‌توانید با انتخاب این کرکره‌ها یک فضای دنج و مینیمال خلق کنید. برای تنظیم نور مورد نیاز فضای داخل می‌توانید به راحتی تیغه‌های کرکره را تنظیم نمایید. این کرکره‌ها در برابر نور خورشید، رطوبت، حرارت و ضربه مقاومت عالی دارند. نصب آن‌‌ها بسیار راحت است و به سادگی نیز تمیز می‌شوند.

مدل‌های فلزی حتی از نظر طرح در مدل‌های تصویری نیز به تولید می‌رسند. در واقع قابلیت چاپ تصویر روی فلزات باعث شده تا طرح و سبک‌های بسیار زیادی روی این کرکره‌ها اجرا کرد. مدل‌های چاپی در مقایسه با مدل‌های ساده قیمت بالاتری دارند. این کرکره‌ها را برای جلب توجه مشتری می‌توان در رستوران، کافه، ساختمان‌های اداری، تجاری، ورزشی و یا حتی مسکونی مورد استفاده قرار داد. این مدل‌ها نه تنها از نظر امنیت، بلکه از نظر زیبایی نیز قابل تحسین هستند.

بیشتر بخوانید: خرید سایبان

کرکره پنجره چوبی

کرکره پنجره چوبی یکی دیگر از انواع کرکره‌های پنجره از نظر متریال است. برای تمامی فضاهایی که نیاز به دکوراسیون زیبا دارند، می‌توانید کرکره‌های چوبی را به عنوان لوکس‌ترین مدل انتخاب کنید. برای ساخت این کرکره‌ها از چوب با کیفیت و با روکش رنگ لمینت استفاده می‌شود. معمولاً مدل‌های چوبی در دو سایز ۲۵ و ۵۰ میلیمتری از نظر ضخامت به تولید می‌رسند. اگرچه در مقایسه با کرکره‌های فلزی از نظر رنگ دارای محدودیت هستند؛ اما می‌توانید در چند رنگ پرطرفدار آنها را انتخاب کنید.

 مکانیزم حرکت این کرکره‌ها به سمت بالا است که توسط یک طناب این حرکت کنترل می‌شود. از شاخصه‌های مهم این کرکره‌ها داشتن وزن سبک، سر و صدای کمتر، زیبایی ایده‌آل، باز و بسته شدن راحت و همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک و ... است.

به دلیل عایق بودن در برابر سرما و گرما باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. جایگزین پرده است و به همین سبب فضا منظم‌تر و شیک‌تر جلوه می‌دهد. رنگ بندی کرکره‌های چوبی طبیعی‌تر است و این مسئله باعث جذابیت بیشتر آنها می‌شود. شاید از نظر شما به دلیل چوبی بودن قابل شستشو و تمیز کردن نیستند.

 بد نیست بدانید به دلیل به کارگیری رنگ‌های لمینت در برابر شستشو یا رطوبت مقاومت بالایی دارند. وجود سیستم طناب، باتوم و ولومی باعث شده تا بتوان به راحتی نور اتاق را تنظیم کرد. این کرکره‌ها در مقایسه با متریال‌های فلزی کمی قیمت بالاتری دارند و آن هم به سبب طبیعی بودن آنها است.

به راحتی می‌توانید این کرکره‌ها را نصب کنید، در صورت آسیب دیدگی نیز تعمیر آنها به راحتی صورت می‌گیرد. در برخی از متریال‌های چوبی امکان چاپ تصویر یا تبلیغات وجود دارد. البته این قابلیت برای متریال‌هایی است که توسط رنگ‌های مخصوصی پوشش داده شده اند. انتخاب طرح و رنگ  این کرکره‌ها می‌تواند سلیقه‌ای باشد اما امنیت را نیز مورد توجه قرار دهید.

کرکره دستی بالکن

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ساختمان که برای زیباتر جلوه دادن آن نقش مهمی دارد، فضای بالکن است. فضای بالکن به گونه‌ای طراحی شده که نیاز به کرکره دارد. چه بسا اینکه این کرکره‌ها با نام حفاظ شناخته می‌شوند. کرکره‌ها در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌اند که مدل دستی نیز زیبایی خاص خود را دارد. کرکره دستی بالکن هم اکنون برای امنیت بیشتر محیط به ویژه برای محافظت کودکان اجرا می‌شود.

همچنین به کارگیری این کرکره‌ها امنیت در برابر سارقین را نیز به شدت افزایش می‌دهد. چرا که با وجود کرکره دستی بالکن برقی نمی‌توانند به راحتی وارد ساختمان شوند. در صورتی که حفاظ پنجره را نصب کنید، یک مانع برای ورود افراد غریبه به وجود می‌آید. معمولاً مدل‌های حفاظی که از داخل نصب می‌شوند، امنیت آنها بیشتر است. یکی از مهمترین نکات انتخاب کرکره دستی بالکن، حفظ زیبایی نمای ساختمان می‌باشد.

برخی برای زیبایی نما کرکره‌های دستی را در مدل و طرح‌های بسیار شیک، مدرن و زیبا انتخاب می‌کنند. البته برای انتخاب این کرکره‌ها باید به تمیز کردن آنها نیز توجه داشته باشیم. مدل‌های که در قسمت داخلی نصب می‌شوند، معمولاً تمیز کردن آنها راحت‌تر خواهد بود. این کرکره‌ها در مدل‌های ثابت و متحرک طراحی شده‌اند؛ اما مدل‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی نور ورودی ساختمان را بتوانید تنظیم کنید. این حفاظ‌ها در اشکال گوناگونی طراحی شده‌اند.

هنگام خرید این کرکره‌ها برخی از نکات را نباید نادیده گرفت. چشم پوشی نسبت به راهنمای خرید باعث می‌شود تا شما کاربران عزیز به یک محصول بی‌کیفیت و ناکارآمد دسترسی داشته باشید. بسیاری از این کرکره‌ها به سلیقه مشتری با رنگ بندی‌های مختلفی به تولید می‌رسند. حال جنس تیغه کرکره‌ها نیز به سفارش مشتری انتخاب می‌شود. شما کاربران عزیز برای سفارش این کرکره‌ها حتماً قبل از انتخاب، تمامی شرایط را در نظر قرار دهید.

کرکره پنجره

کرکره پنجره بهترین راهکار برای برقراری امنیت ساختمان می‌باشد. البته زیبایی نمای ساختمان نیز یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باعث شده بسیاری از افراد از کرکره‌های پنجره استفاده کنند. همین کرکره‌ها خود دارای مزایای بسیار زیادی هستند که محبوبیت استفاده از این محصول را بیشتر خواهد نمود. کرکره پنجره به عنوان یک پوشش مناسب معمولاً به دو صورت عمودی و افقی نصب می‌شود. این کرکره‌ها در مدل‌های برقی و دستی به تولید رسیده‌اند.

مدل‌های دستی را با کمک نیروی دست به راحتی باز و بسته می‌کنید. در صورتی که مدل‌های اتوماتیک به راحتی توسط یک ریموت از فاصله دورتر تحت کنترل قرار می‌گیرند. به کارگیری این کرکره‌ها جلوه بسیار زیبایی نیز دارد. چه بسا اینکه در طرح و رنگ‌های بسیار متنوعی نیز به تولید می‌رسند. این پوشش‌های مناسب پنجره در متریا‌ل‌های مختلفی انتخاب می‌شوند. اگر این کرکره‌ها را برای امنیت بیشتر انتخاب می‌کنید، پس باید متریال‌های مقاوم را برگزینید.

برای زیبایی نیز به دنبال طرح و مدل‌های مدرن و شیک باشید. کرکره‌ها در دو مدل کرکره‌ای خارجی و داخلی طراحی شده‌اند. معمولاً کرکره‌هایی که برای فضای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، نقش پرده را نیز دارند. با استفاده از این کرکره‌ها دیگر نیازی به استفاده از پرده نیست. با به کارگیری کرکره به عنوان یک جایگزین مناسب برای پرده قطعاً هم ایمنی افزایش می‌یابد و هم زیبایی زیادی را به محیط می‌بخشید.

 از طرفی این مدرن بودن و منظم بودن کرکره پنجره باعث می‌شود تا فضا منظم‌تر جلوه دهد. به کارگیری این کرکره‌ها برای ساختمان‌های مختلف هیچ محدودیتی ندارد، به شرط اینکه برای هر ساختمانی و به تناسب کاربری و شرایط این کرکره‌ها را در متریال، مدل، طرح، رنگ و با مکانیزم کاری مناسبی انتخاب کنید. در شرکت ایپاکو بهترین کرکره‌های مناسب پنجره با قیمت مقرون به صرفه توزیع می‌شود.

قیمت حفاظ کرکره ای پنجره

حفاظ آپارتمان و  حفاظ کرکره‌ای پنجره به عنوان محصولاتی نسل جدید جهت برقراری امنیت یک ساختمان است. امنیت برای جلوگیری از سرقت در تمامی ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی، صنعتی و غیره یک نکته بسیار حساس و مهم می‌باشد. در بسیاری از مواقع نیز برای ساختمان‌های مسکونی در طبقات بالاتر جهت محافظت از ساکنین ساختمان به ویژه کودکان از این حفاظ‌ها استفاده می‌شود.

به کارگیری این حفاظ بهترین راهکار برای زیبایی نمای ساختمان نیز به شمار می‌رود، چرا که در طرح و مدل‌های مختلفی به تولید می‌رسند. برای خرید حفاظ کرکره‌ای پنجره نکاتی را مورد بررسی قرار می‌دهند. قیمت حفاظ کرکره‌ای پنجره، تحت تاثیر پارامترهای متعددی تعیین می‌شود.

هم اکنون برای امنیت بیشتر، حفاظ پنجره را در اشکال بسیار مختلفی طراحی می‌کنند. قطعاً بسیاری از کاربران برای زیبایی نمای ساختمان دوست دارند به سلیقه خود طرح‌های خاصی را سفارش دهند. همین طرح و مدل‌های مختلف حفاظ یکی از پارامترهای مهم تاثیرگذار روی قیمت آن محسوب می‌شود.

حفاظ کرکره‌ای پنجره را در دو مدل می‌توان نصب کرد. بسیاری از افراد حفاظ‌ها را در قسمت خارجی پنجره و برخی نیز در قسمت داخلی پنجره قرار می‌دهند. معمولا مدل‌های داخلی به عنوان یک مانع امنیتی برای نیروهای طبیعی محسوب می‌شوند. البته حفاظ‌های خارجی نیز دارای مزایای بسیار زیادی هستند. همین نوع نصب حفاظ از پارومترهای تاثیرگذار روی قیمت آن است.

حفاظ‌های کرکره‌ای همانطور که از نام آنها پیداست، به صورت متحرک هستند. حال ابعاد پنجره و در نتیجه این حفاظ‌ها جزو پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت آنها است. برای پنجره‌های بزرگتر، حفاظهایی در ابعاد بیشتر و برای پنجره‌های کوچک‌تر نیاز به حفاظ‌هایی با ابعاد کوچکتر خواهد بود. حفاظ‌های بزرگ دارای قیمت بیشتری نسبت به حفاظ‌های کوچک با همان مشخصات هستند.

کرکره پنجره جدید

پنجره نیز همانند درب نیاز به یک حفاظ مناسب دارد. البته منظور از حفاظ همان کرکره‌هایی هستند که هم برای تامین نور کافی و هم برای امنیت بیشتر به کار می‌روند. از طرفی این کرکره‌ها مانع از ورود گرد و خاک می‌شوند. از مهمترین مزایای استفاده از کرکره پنجره جدید، زیبایی فوق العاده عالی آن است که برای زیبا جلوه دادن محیط نیز قابل توجه خواهد بود. مدل‌های جدید همانطور که از نام آنها پیداست با ویژگی های منحصربفردی طراحی شده‌اند و مزایای بسیاری دارند.

 این کرکره‌ها برای فضای داخلی و بیرونی در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌اند. قیمت هر یک از مدل‌های دستی و اتوماتیک نیز متفاوت است. مدل‌های اتوماتیک یا برقی شامل کرکره‌هایی هستند که باز و بسته شدن آنها را می‌توان توسط ریموت به راحتی کنترل کرد. عایق بسیار مناسبی در برابر صدا، گرما و همچنین گرد و خاک هستند.

با استفاده از کرکره پنجره جدید دیگر نیازی به عایق کردن پنجره نیست. کرکره‌هایی که دارای امنیت بالایی باشند، با نام کرکره ضد سرقت نیز شناخته می‌شوند. در واقع به عنوان ابزار بسیار محکمی نقش حفاظ را دارند. متحرک بودن مدل‌های کرکره‌ای خود دارای مزایای بسیار زیادی است. چرا که شما عزیزان می‌توانید به راحتی از پشت پنجره و با حرکت دادن کرکره به راحتی فضای بیرون را تماشا کنید.

همچنین میزان ارتفاع باز و بسته شدن کرکره برای دریافت نور طبیعی به داخل ساختمان به راحتی تنظیم می‌شود. امروزه برای شیک و زیبا جلوه دادن تمامی ساختمان‌های مدرن به ویژه ساختمان‌های اداری، کرکره پنجره در مدل‌های جدید کارایی بسیار بالایی دارد. مدل‌های نسل جدید توسط ریموت‌های کنترلی به راحتی مدیریت می‌شوند. حال همین کرکره‌ها مجهز به موتورهای پیشرفته‌ای هستند که نیروی لازمه برای حرکت کرکره در مدل‌های متحرک را فراهم می‌سازد.

کرکره پنجره آشپزخانه

آشپزخانه یک فضای بسیار خاص برای آشپزی کردن است. یکی از مهمترین نیازهای آشپزخانه داشتن نور کافی می‌باشد. بدون شک، در آشپزخانه‌ای که نور کافی وجود ندارد، فضا بسیار بی روح خواهد بود. برای تامین نور کافی نیز پنجره‌ای در ابعاد مناسب برای آشپزخانه در نظر قرار می‌دهند. برای آشپزخانه‌هایی که پنجره نداشته باشند نیز معمولاً نور مصنوعی کافی، در حالت استاندارد تامین می‌شود. حال برای پنجره آشپزخانه استفاده از پرده کمی محیط را شلخته‌تر جلوه می‌دهد. به ویژه اینکه برای تامین نور مورد نیاز دائماً باید پرده را باز و بسته کنید.

 امروزه کرکره پنجره آشپزخانه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز با مدل‌های بسیار جذابی به تولید می‌رسد. این کرکره‌ها در حالت متحرک طراحی شده‌اند و به گونه‌ای هستند که می‌توانید به راحتی آنها را برای دریافت نور مورد نیاز تنظیم کنید. از طرفی برای تامین امنیت خانه این کرکره‌ها نقش مهمی به عهده دارند.

از آن جهت که فضای آشپزخانه یک محیط کاملاً حساس برای پخت و پز است، پس باید کرکره‌ها را در مدل‌هایی انتخاب کنید که بتوان به راحتی آنها را شست و شو داد. البته برای آشپزخانه، زیبایی کرکره نیز بسیار مورد توجه است. به همین منظور کاربران کرکره‌ها را در طرح، رنگ و همچنین در مدل‌های مدرن و شیک انتخاب می‌کنند.

کرکره‌های نسل جدید مناسب آشپزخانه توسط یک ریموت به راحتی باز و بسته می‌شوند. با کمک این ریموت می‌توانید در فاصله دورتر و حتی زمانی که روی مبل نشسته‌اید، به راحتی نور آشپزخانه را با باز و بسته کردن کرکره تنظیم کنید.  برای آشپزخانه مکان‌های مختلف می‌توانید این کرکره‌های مناسب را انتخاب نمایید. چه بسا اینکه به کارگیری کرکره برای آشپزخانه از نظر بهداشتی نیز مناسب‌تر است. چنین کرکره‌هایی را می‌توانید همین حالت با تنوع بسیار زیاد از شرکت ایپاکو تهیه کنید.

کرکره پنجره اتاق خواب

برای داشتن خواب راحت روشنایی اتاق خواب یا نور کافی در اتاق اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از پرده‌ها به گونه‌ای هستند که یا مانع از ورود نور می‌شوند یا به دلیل نازک بودن نور بسیار زیادی به داخل اتاق راه می‌یابد. همین نامنظم بودن نور اتاق خواب در خواب شما عزیزان اختلال به وجود می‌آورد. استفاده از یک پرده مناسب برای اتاق خواب اهمیت بسیار بالایی دارد.

 امروزه کرکره پنجره اتاق خواب به عنوان مناسب‌ترین پوششی است که می‌توانید برای اتاق خواب خود از آن استفاده کنید. این کرکره‌ها بسیار مدرن، زیبا، با عملکرد مطلوب و قیمت مقرون به صرفه روانه بازار شده‌اند. معمولا این کرکره‌ها به دو حالت افقی و عمودی باز و بسته می‌شوند. تیغه‌های این کرکره‌ها یا بدنه اصلی آن همگام باز و بسته شدن روی یکدیگر قرار می‌گیرند. معمولاً این کرکره‌ها به عنوان یک عایق مناسب در برابر برودت هوا هستند.

برای حفظ دمای اتاق خواب خود می‌توانید از این کرکره‌ها استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کرکره پنجره اتاق خواب تامین نور مورد نیاز اتاق خواب است. چرا که می‌توانید به راحتی اندازه باز و بسته بودن کرکره‌ها را تنظیم کنید. به اندازه‌ای که برای اتاق خواب خود نور نیاز دارید، حالت باز و بسته شدن کرکره نیز به راحتی تنظیم می‌شود.

به کارگیری این کرکره‌ها امنیت اتاق خواب را نیز افزایش می‌دهد. چرا که سارقین نمی‌توانند به راحتی وارد اتاق خواب شوند. البته با وجود قفل‌هایی که در ساختار این کرکره‌ها وجود دارد، وارد شدن به داخل اتاق خواب کار دشواری خواهد بود. برای راحتی بیشتر می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که هنگام باز و بسته شدن سر و صدایی ایجاد نمی‌کنند. البته میزان سر و صدای کرکره پنجره به نوع موتور آن و در نتیجه جنس تیغه‌های کرکره بستگی دارد.

پنجره کرکره ای بالکن

پنجره کرکره ای بالکن همان کرکره‌های برقی نسل جدیدی هستند که امروزه برای مکان‌های مختلف اداری، تجاری و حتی مسکونی از آنها استفاده می‌کنند. این پنجره‌ها به حالت کرکره‌ای و در جهات مختلف افقی و عمودی باز و بسته می‌شوند. کرکره‌های برقی در مدل‌های نسل جدید به صورت اتوماتیک و توسط یک ریموت تحت مدیریت قرار می‌گیرند. برای انتخاب ابعاد کرکره‌های مناسب بالکن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

 به تناسب متراژ بالکن خود می‌توانید این پنجره‌های کرکره‌ای را انتخاب کنید. پنجره‌های کرکره‌ای حتی به صورت تیغه‌های پانچ شده‌ای نیز هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به راحتی فضای خارجی یا حتی داخلی را مشاهده کنید. به کارگیری پنجره‌های کرکره‌ای بسیار مقرون به صرفه است، چه بسا اینکه استفاده از آنها نیز راحت می‌باشد. اگر برای صدا، سرما و گرما و حتی گرد و خاک به دنبال یک عایق مناسب هستید، می‌توانید با انتخاب پنجره کرکره‌ای بالکن با یک تیر دو نشان بزنید.

چرا که مدل‌های کرکره‌ای بالکن برای تامین امنیت، تامین نور مناسب و در نتیجه زیبایی و به عنوان یک عایق عمل می‌کنند. به کارگیری این پنجره‌های کرکره‌ای در هر شرایطی در صورت انتخاب یک متریال مناسب، امکان‌پذیر است. با وجود طرح و رنگ‌های بسیار زیاد، انتخاب یک پنجره کرکره‌ای با در نظر قرار دادن زیبایی کار سختی نیست.

نصب این پنجره‌ها بسیار راحت است و حتی تعمیر آنها نیز به راحتی صورت می‌گیرد. کرکره‌های اتوماتیک مناسب بالکن را می‌توانید در متریال‌های فلزی، پلی کربناتی، شفاف یا حتی چوب انتخاب کنید. تمامی این متریال‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند؛ اما باید به تناسب شرایط محیط انتخاب شوند. شما عزیزانی که به دنبال برقراری امنیت هستید، باید متریال‌های مقاوم را انتخاب کنید. سعی کنید مدل‌هایی انتخاب شما باشد که مجهز به قفل الکترومکانیکی هستند. مدل‌های مجهز به قفل الکترومکانیکی امنیت بسیار بالایی دارند.

کرکره شفاف برای بالکن

فضای بالکن یک فضای کاملاً دنج بیشتر برای هواخوری است. امروزه برای امنیت بیشتر بالکن از کرکره استفاده می‌کنند. در واقع کرکره به عنوان یک محافظ ایمنی را برای جلوگیری از سرقت و همچنین محافظت از کودکان برقرار می‌سازد. برای بالکن، کرکره‌ها را می‌توانید در مدل‌های اتوماتیک یا حتی دستی انتخاب کنید. تیغه مدل‌های دستی به راحتی و با حرکت دست جابجا می‌شود. حال مدل‌های اتوماتیک به گونه طراحی شده‌اند که توسط ریموت، حرکت آنها تحت کنترل است.

 متریال‌های بسیار متنوعی برای سفارش ساخت کرکره برای بالکن وجود دارد. شما به دنبال کرکره‌هایی باشید که نور از آنها عبور کند و فضای بالکن روشن باشد. از این رو می‌توان گفت کرکره شفاف برای بالکن گزینه مناسبی است. متریال‌های پلی کربنات به دلیل شفافیت و همچنین مقاومت بالا برای ساخت کرکره‌های شفاف ایده آل هستند.

با به کارگیری پلی کربنات شما می‌توانید یک کرکره اتوماتیک شیشه‌ای با کیفیت مطلوب، طول عمر بالا و قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید. کرکره پلی کربنات برای بالکن، نسل جدیدی از کرکره‌های اتوماتیک است. هم اکنون این کرکره‌ها را برای ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌دهند. این کرکره‌ها پروفیل‌های آلومینیومی و اسلیت پلی کربنات دارند که به شدت در برابر شرایط محیطی به ویژه ضربه، مقاومت می‌کنند.

 همین استقامت بالای کرکره شفاف پلی کربناتی باعث شده تا به عنوان یک کرکره ضد سرقت از آن استفاده شود. این کرکره‌ها وزن بسیار سبکی دارند و همین سبک بودن اصطکاک را به شدت کاهش می‌دهد. مدل‌های پلی کربناتی طول عمر بالایی دارند، چرا که در برابر تمامی شرایط مقاومت می‌کنند. این کرکره‌ها ضد حریق هستند و در مواقع آتش سوزی در برابر شعله‌های آتش یا حرارت مقاومت بیشتری نشان می‌دهند.

درب کرکره پنجره

درب کرکره پنجره شامل درب‌های مخصوصی است که برای پنجره ساختمان‌ مکان‌های مختلف از آنها استفاده می‌کنند. درب‌های کرکره‌ای امروزه حتی در ساختمان‌های مسکونی نیز در مدل‌های بسیار شیک و طراحی زیبا کاربرد دارند. برای انتخاب یک درب کرکره پنجره مناسب حتماً باید به متریال آن توجه داشت. چرا که این متریال با سطح کیفیت بالا باید در برابر تمامی شرایط به ویژه نور خورشید، آتش سوزی، یخ زدگی، ضربه و حتی گرد و خاک مقاومت داشته باشد.

متریال‌هایی مناسب هستند که در صورت کثیف شدن به راحتی بتوان آنها را شست و شو داد. همچنین در برابر مواد شوینده و ضدعفونی کننده نیز کیفیت و رنگ خود را از دست ندهند. درب کرکره برای پنجره، امنیت آن مکان را به شدت بالا می‌برد. در واقع این درب‌های کرکره‌ای پرده‌های نسل جدیدی هستند که امروزه در مدل‌های پیشرفته‌تر به تولید می‌رسند. کرکره‌های پنجره‌ای در مدل‌های برقی محبوبیت بیشتری دارند.

حتی مدیریت و باز و بسته شدن این کرکره‌ها به راحتی صورت می‌گیرد. برای مکان‌هایی که کرکره باید مداوم باز و بسته شود، می‌توانید کرکره‌هایی را با موتورهای ساید با مقاومت بالاتر انتخاب کنید. برای خرید این درب‌های کرکره‌ای توجه به نوع موتور اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که موتور باید مقاومت لازمه برای باز و بسته کردن پنجره به تعداد دفعات بالا را داشته باشد. این درب‌ها به عنوان یک عایق مناسب در برابر گرما، سرما و حتی گرد و خاک محسوب می‌شوند.

 بهترین عایق در برابر صدا هستند و با به کارگیری این درب‌های کرکره‌ای نیاز به عایق کردن پنجره با مواد و محصولات دیگر نیست.  درب‌های کرکره مناسب پنجره مجهز به قفل‌های الکترومکانیکی هستند که برای حفظ امنیت، هنگام خرید باید به آنها توجه داشت. با وجود این قفل‌ها دیگر نگران ورود غیر مجاز به داخل ساختمان مورد نظر نباشید.

کلیپ نصب کرکره برقی پنجره 

گالری تصاویر کرکره برقی پنجره :

 

دانلود کاتالوگ کرکره برقی پنجره :

بزودی کاتالوگ کرکره برقی پنجره در این بخش جهت بهره برداری مشتریان گرامی اضافه می گردد.

بیشتر بخوانید :

حال که درباره انواع کرکره برقی پنجره | حفاظ پنجره اطلاعات بدست آورده اید چنانچه تمایل دارید درباره قیمت  کرکره پنچره قوس و نحوه محاسبه آن بیشتر بدانید وارد شوید .

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دنبال کرکره برای پنجره خود باشید کرکره برقی پنجره یکی از بهترین کرکره های موجود در سطح بازار است. کرکره های اتوماتیک نسل جدید نسبت به کرکره های قدیمی کیفیت بیشتری دارند. از طرفی به علت اتوماتیک بودن باز و بسته کردن را آسان تر کرده اند. با ما همراه باشید.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 کرکره برقی پنجره

بهترین کرکره برقی پنجره

شاترز پنجره از سیستم های جدید امنیتی خانگی و محل کار می باشد که در عین حال یک عامل مهم ذخیره انرژی محسوب می گردد. که در عین امنیت، زیبائی خاصی برای منازل، ادارات و ویلا بوجود می آورد.

ویژگی های کرکره اتوماتیک پنجره

یکی از سیستم­ هایی که جدیداً وارد بازار شده کرکره اتوماتیک پنجره می باشد . این سیستم، در عین زیبایی و امنیت برای ادارات و منازل، عامل مهم ذخیرۀ انرژی می باشد. این نوع کرکره­ برقی پنجره ، معمولاً جهت محافظت از پنجره­ های آشپزخانه به کار گرفته می­شوند؛ زیرا بانوان خانه­ دار، زمانی­که در آشپزخانه مشغول پخت غذا هستند، نیاز به استنشاق هوای تازه دارند. اما، با توجه به فرهنگ غالب بانوان ایرانی نسبت به نمایان نشدن محیط داخلی منزل از بیرون، شاترز پنجره این امکان را برای آن­ها فراهم می­کند که هرمقدار که نیاز دارند کرکرۀ پنجره را باز نموده و از هوای تازه لذت ببرند. استفاده از این نوع کرکره برقی پنجره در اتاق­ های خواب نیز پیشنهاد می­گردد؛ زیرا شاترز، علاوه ­بر این­که می­­تواند جهت استراحت در شبانه­ روز، عایق صدا، حرارت و نور باشد، از جهت ایمنی نیز گزینۀ مناسبی برای حفاظ پنجره است.

کرکرۀ برقی، در ویلاها و اماکنی که دارای پنجره ای عریض می­باشند، بیش­ترین کاربرد را دارد؛ زیرا همان­طور که می­دانیم، در ساخت منازل ویلایی و ادارات، باید در جهت افزایش امنیت، از نرده­ های فلزی استفاده کرد. اما توجه به این نکته که درصورت استفاده از نرده­ های فلزی، دیگر لذت بردن از دیدن فضای بیرون برای افراد امکان­ پذیر نیست. لذا با خرید و نصب کرکرۀ اتوماتیک، ­افراد می­توانند برای مشاهدۀ فضای خارج از منزل، ویلا و محل کار، کرکره را حرکت داده و از فضای بیرون لذت ببرند.

این نوع کرکره ­ها، توسط شرکت ایپاکو در دو نوع معمولی و لوکس­ تولید می­شود که در هر دو نوع از لحاظ نسبی هیچ تفاوتی با هم ندارند یعنی تیغه­ ها کاملاً مانند یکدیگر هستند. جالب است بدانید، موتورهایی که برای این دو نوع کرکره نصب گردیده نیز از لحاظ قدرت و توان دارای قدرت یکسانی می­باشند. تنها تفاوت کرکرۀ برقی معمولی و کرکرۀ لوکس،­ در امکانات مازاد آن از قبیل کاور و سیستم­ های لوکس­ سازی کرکره است.

از لحاظ امنیت تنها ضعف کرکره پنجره­ای این است که توسط سنگ برش فرو می­ریزد و می­ شکافد. البته همین ضعف در نرده­ های فلزی نیز وجود دارد. ضمن این­که در نرده­ های فلزی با برش دو میله، می­توان به راحتی از پنجره عبور کرد. اما در شاترز پنجره، چنان­چه سارقی قصد ورود به خانه، ویلا، اداره یا هر مکانی را داشته باشد، باید تمام کرکره را ببرد تا بتواند وارد شود. 

نصب پنجرۀ کرکره ­دار

ایمن ­سازی کرکره روی پنجره نکتۀ بسیار مهمی است و زمان خرید کرکره ی اتوماتیک باید به آن توجه نمایید؛ زیرا در صورت سهل ­انگاری نصاب­ هایی که تخصصی در این زمینه ندارند، خسارات جبران ­ناپذیری متوجه شما مشتری گرامی می­گردد. اما شرکت ایپاکو در این زمینه، تمام تخصص خود را به کار گرفته تا علاوه ­بر زیبایی پنجره، موارد امنیتی را نیز سرلوحۀ کار خود قرار دهد تا با به کار گیری سنسورهای امنیتی، ایمنی و حفاظت از منزل و محل کار شما را دو چندان کند.

اتصال به سیستم هوشمند

توان جابجایی کرکره ها با ابعاد مختلف و تردد بالا حتی ورودی های مرتفع مانند خودرو سازی ها و انبار ها و کار گاه ها

کرکره اتوماتیک پنجره

مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره

عملکرد آسان

حرکت روان و بدون صدا با صرف نیروی کمتر امنیت (با قفل های منحصر به فرد)

عدم اشغال فضا به هنگام باز و بسته شدن درب افزایش درب زیبایی نمای ساختمان

حفاظت محیط در برابر عوامل جوی نا مساعد و نور خورشد

حفاظت در برابر سرقت

قابلیت کنترل از راه دور

گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش ده ساله

کرکره پنجره اتوماتیک 

کرکره پنجره دستی

کرکره پنجره ها به انواع اتوماتیک و دستی تقسیم می شود. کرکره پنجره دستی نوعی از کرکره های موجود در سطح بازار است. کرکره های پنجره دستی کاربرد های مختلفی دارند و در پارتیشن ها و محیط های اداری کاربرد دارند. این کرکره ها حالت سایه و روشن داشتند و بر روی درب و پنجره استفاده می شدند. کرکره های دستی قدیمی یکی از پر طرفدار ترین ها بودند که با گذشت زمان و تغییر شرایط، کرکره های برقی پنجره جای کرکره های دستی را گرفتند. کرکره های برقی در طرح ها و مدل ها و رنگ های متنوعی در سطح بازار موجود هستند.

کرکره های دستی قدیمی معایب مختلفی داشتند که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

به طور مثال با دشواری بالا و پایین می رفتند و به روغن کاری نیاز داشتند. از طرفی سر و صدای زیادی داشتند و با گذشت زمان دچار فرسودگی و خرابی می شدند و در نهایت سر و صدای زیادی به هنگام کارکردن داشتند.

علاوه بر همه ی موارد گفته شده این کرکره ها امنیت بسیار پایینی دارند و سارقان به راحتی وارد ساختمان شده و صدمه خواهند زد. این در حالی است که کرکره های برقی جدید در کنار همه مزایایی که دارند بسیار ایمن هستند.

از موارد مهم دیگر باید به هزینه نگهداری بالای کرکره های قدیمی باید اشاره کرد.

کرکره آلومینیومی دستی

کرکره های آلومینیومی دستی از انواع کرکره های دستی موجود در سطح بازار است. این کرکره ها همانند سایر کرکره های دستی مزایا و معایب خود را دارند. کرکره های دستی و کرکره های اتوماتیک بر اساس عملکردی که دارند به اتوماتیک و دستی تقسیم می شوند.

کرکره های آلومینیومی همانند دیگر کرکره های دستی معایب و مشکلات خود را دارند از قبیل ایجاد سر و صدای زیاد به هنگام کار کردن و ایجاد آلودگی صوتی که منجر به نارضایتی همسایگان می شود. از طرفی به دلیل وزن سنگینی که دارند نیازمند زور بازو و توانایی فیزیکی نسبتا بالایی هستند. این در حالی است که کرکره های برقی و اتوماتیک جدید تنها با فشردن یک دکمه ریموت باز و بسته خواهد شد.

امروزه با توجه به افزایش علاقه مندی مشتریان به امنیت،زیبائی و صرفه جوئی در مصرف انرژی در کشورهای پیشرفته شاهد آن هستیم که ایرانیان نیز خود را از این قائله مستثنی ندانسته و درخواست خرید این نوع محصول در سالهای اخیر بسیار روبه فزونی گذارده اند. لذا به همین منظور شرکت ایپاکو برای مشتریان عزیز پیشنهاداتی را جهت خرید این محصول ارائه نموده که به اختصاردرذیل توضیحاتی را درج نموده است:

اطلاعات در مورد انواع کرکره پنجره و حفاظ پنجره :

هدف اول از خرید کرکره پنجره: امنیت

در این بخش می بایست خدمت مشتریان گرامی متذکر شویم برای هر منزل و یا محل کار و تفریح گاه اولین نکته قابل توجه (امنیت) می باشد که این مورد بصورت کاملأ عملیاتی در کرکره برقی پنجره ایپاکو لحاظ گردیده است و با قدمت اولین پروژه کرکره برقی پنجره ایپاکو که در سال 84 در یکی از ویلاهای منطقه هزار دشت که منطقه ای بسیارخوش آب و هوا بوده و از لحاظ امنیت فیزیکی در حد معمولی می باشد بعد از نصب این نوع کرکره هیچ گونه شکایت و نارضایتی از جانب مشتری نداشته ایم و همین امر باعث گردید تا در سالهای اخیر به تنوع در تولید و موارد امنیتی جانبی اهتمام بیشتری بورزیم و در حال حاضر این محصول را یکی از پرمصرفترین محصولات فروش خود قراردهیم .

هدف دوم از خرید کرکره پنجره: زیبائی

همانطور که میدانید در قدیم برای حفاظت از منازل واماکن خصوصی و دولتی از نرده های فلزی استفاده می نمودند که نمای بسیار زشت و دلگیری را برای مشتریان ایجاد میکرد. که با بوجود آمدن پنجره های دوجداره و آلومینیومی که میتوان در عرضهای وسیع تر نصب نمود این ایراد روبه فزونی نهاد که در صورت استفاده از این نوع پوشش دیگر نیازی به این نرده های فلزی نیست و در صورت نیاز هر لحظه امکان بازو بسته شدن پنجره را برایتان امکانپذیر می سازد.

هدف سوم از خرید کرکره پنجره:صرفه جوئی در مصرف انرژی

در بعضی از کشورهای اروپائی بعضآ شاهد آن هستیم که یکسری منازل با پنجره های معمولی و استقرار در شهرکهای ایمن مسکونی باز تمایل به نصب این نوع کرکره ها نموده اند که با توجه به هزینه بالای انرژی در آن کشورها این محصول را صرفأ به جهت صرفه جوئی در مصرف انرژی انتخاب مینمایند که در حال حاضر مقوله صرفه جوئی در ایران نیز با آزاد شدن قیمتهای حامل انرژی ، مشتریان عزیز روی به این نوع محصول آورده اند که در هر زمان از شبانه روز با بستن کرکره برقی پنجره حداقل 40% در مصرف انرژی صرفه جوئی می شود و اگر صرفآ همین هدف آخر را مد نظر نظر قرار دهیم هم اکنون اقدام به خرید این محصول مینمائیم.

سوالات متداول درباره کرکره اتوماتیک پنجره :

تعداد نمایش: 17250 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 22 بهمن 1402 22:11

نظرات (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
اگر امکان داره فرق بین کرکره پنجره و دیگر کرکره ها را توضیح دهید از نظر جنس مقاومت و قیمت و آیا امکان خرید کرکره دستی پنجره وجود دارد یا فقط بصورت کرکره برقی پنجره ارائه میگردد.

احسان حدادی
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام دوست عزیز : جناب حدادی
در پاسخ به سوال باید عرض کنم فرق بین کرکره پنجره ودیگر کرکره ها در نوع جنس تیغه و ظرافتی که در مدل لوکس سازی شده ارائه میگردد میباشد که در کرکره برقی پنجره از تیغه های ظریف از قبیل 4 و 6 سانتی متری استفاد میشود که...

سلام دوست عزیز : جناب حدادی
در پاسخ به سوال باید عرض کنم فرق بین کرکره پنجره ودیگر کرکره ها در نوع جنس تیغه و ظرافتی که در مدل لوکس سازی شده ارائه میگردد میباشد که در کرکره برقی پنجره از تیغه های ظریف از قبیل 4 و 6 سانتی متری استفاد میشود که دردیگر نوع کرکره ها از این مدل استفاده نمیشود و کاور و لوکس سازی کرکره پنجره نیز در وجه تمایز آن با دیگر محصولات محسوب میگردد.

با آرزوی بهترینها

ادامه مطلب
مدیر سایت
This comment was minimized by the moderator on the site

برای ویلا کرکره برقی پنجره می خواستم راهنمایی میکنید یه جوری باشه هم امنیت بالا داشته باشه هم ظاهر زیبا؟

آرام طالبی
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام دوست عزیز : آرام طالبی
برای ویلا چندین نوع تیغه کرکره کاربرد دارد اما برای امنیت بیشتر پیشنهاد میگردد از تیغه کرکره فولادی مخصوص پنجره استفاده نمائید که هم امنیت بالائی دارد و هم زیبائی نسبی
با آرزوی بهترینها

مدیر سایت
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما