دوشنبه, 27 -2676 00:37

کرکره برقی کانتر | کرکره کانکس

این مورد را ارزیابی کنید
(66 رای‌ها)

یکی دیگر از محصولات ایپاکو کرکره برقی کانتر | کرکره کانکس می باشد که این نوع کرکره برقی به عنوان درب کانکس و پنجره های کانتر شرکت ها نصب می شود. غالب اجناس بکار رفته در این نوع کرکره برقی از نوع آلومینیوم سایز 60 و 30 می باشد.

-------------------------------------------------------------

کرکره برقی کانتر

کرکره برقی کانتر | کرکره کانکس

کانکس

کانکس به نوعی سازه پیش ساخته گفته می شود که مانند هر بنایی دارای چهار دیوار، یک سقف و کف به همراه یک درب ورودی است. از مهم ترین مزایای این کانکس ها می توان به قابلیت جابه جایی آن اشاره کرد. استفاده از مصالح سبک و پیش ساخته بدون استفاده از بتن یا آرماتور و یا هر نوع ملات دیگر و فقط از طریق جوشکاری متصل می شود. کیوسک به سازه های کوچکتر که معمولا کاربری فروشگاهی و نگهبانی دارند گفته می شود.

نصب کرکره برقی و یا دستی بر بروی کانکس یا کانتر موجب افزایش کارایی و امنیت آن می شود. از طرفی کرکره برقی موجب افزایش سرعت عمل و کاربردی تر شدن کانکس، کیوسک و کانتر خواهد شد.

کانکس ها با توجه به مزایایی که دارند از جمله، سبک بودن که موجب مقاومت بیشتر در برابر زلزله می شود یا قابلیت جابه جایی بسیار آسان یا حتی قابلیت تغییر کاربری یا تغییر مساحت و یا ارتفاع سازه موجب استفاده روز افزون از آنها شده است. از مواردی دیگری که می توان به آن اشاره کرد در دسترس بودن لوازم و قطعات مورد نیاز برای بازسازی است. از طرفی استفاده از عایق های حرارتی در جداره ها باعث کاهش اتلاف انرژی می گردد.

 

بیشتر بخوانید :

حال که درباره انواع کرکره برقی کانتر | کرکره اتوماتیک کانتر اطلاعات بدست آورده اید چنانچه تمایل دارید درباره کرکره برقی فروشگاهی بیشتر بدانید وارد شوید :

 

مشخصات کرکره برقی کانتر و کانکس

تیغه بکار رفته در کرکره برقی کانکس چنانچه کانکس خودروهای حمل نوشابه و مواد غذائی باشد از تیغه های آلومینیوم 60 و 80 استفاده میگردد و چنانچه ویژه کانکس های نیروگاهی سیار باشد که این کانکس ها بطول 6 متر و ارتفاع 3 متر می باشد میبایست از تیغه های 100 و ریل های فولادی 100 استفاده گردد.

موتور این نوع کرکره ها غالبا از نوع تیوبلار می باشد و از طریق اینورتر به باتری خودرو متصل میگردد.

در نصب این نوع کرکره ها می بایست خیلی دقت داشته باشید چرا که خودروهای در حال حرکت بواسطه تکان های مکرر اغلب تیغه ها از ریل خارج شده و باعث آسیب دیدگی تیغه ها و به طبع خرابی کرکره می گردد.

بیشتر بخوانید :

حال که درباره انواع کرکره برقی کانتر | کرکره اتوماتیک کانتر اطلاعات بدست آورده اید چنانچه تمایل دارید درباره قیمت کرکره برقی و نحوه محاسبه آن بیشتر بدانید وارد شوید :

 

 

کرکره برقی کانکس

 

نمونه پروژه پژوهشگاه فضائی ایران جهت مسدود نمودن کانتر پذیرش در زمان تعطیلی پژوهشگاه می باشد. موتور درب ساخت کمپانی معتبر FAAC کشور ایتالیا و کیا کشور ترکیه می باشد.
محور درب سایز های خانگی و صنعتی می باشد.
کلیه متعلقات با پوشش ضد زنگ محافظت می گردد.
ابعاد نصب تا ارتفاع 4 متر و عرض 5 متر می باشد.
این درب ها بوسیله ریموت کنترل ، دستگاه های کنترل تردد. bms و سایر سیستم های کنترل دسترسی بازو بسته می شوند.
استاندارد مقاومت در مقابل باد کلاس 2 را دارا می باشد.

 

 

بیشتر بخوانید:

حال که درباره انواع کرکره برقی کانتر و کانکس اطلاعات لازم را به دست آورید چنانچه می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد رزومه ایپاکو وارد شوید : 


استفاده از موتور های توبلار کمپانی آلمانی زومر و کمپانی ایتالیایی فک در کرکره پنجره ای ایپاکو کیفیتی بسیار بالا را برای استفاده طولانی مدت به شما ارائه می نماید.

با استفاده ار کرکره های پنجره ای ایپاکو زیبایی خاصی را به محل زندگی خود می آورید.

 

کاتالوگ محصولات کرکره برقی کانتر و کانکس

 

 

 

 
تعداد نمایش: 22133 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 30 دی 1402 23:21
محتوای بیشتر در این بخش: کرکره پنجره کمان 97 | کرکره برقی قوس »

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما